Ingin gunakan perkhidmatan di Safer namun baki di e-wallet tidak mencukupi? Jangan risau, gunakan Advance Dulu Lah! je. Melalui program terbaru di Safer, anda dapat nikmati sepuasnya perkhidmatan di Safer tanpa batasan. Hal ini kerana program ini membolehkan anda gandakan jumlah wang di e-wallet Safer.

Antara perkhidmatan yang ditawarkan adalah seperti penghantaran penumpang, makanan dan barangan. Kesemua perkhidmatan ini boleh didapati dalam satu aplikasi sahaja. Perkara paling penting untuk gunakan segala perkhidmatan di Safer adalah dengan mendaftar dahulu sebagai pengguna Safer. Pendaftaran adalah percuma.

Klik untuk mendaftar: http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Advance Dulu Lah! bantu pengguna Safer untuk gunakan perkhidmatan di Safer secara cashless. Pembayaran secara cashless adalah lebih mudah dan telus. Berikut adalah cara , terma dan syarat yang perlu diikuti untuk sertai Advance Dulu Lah!

Cara Mendaftar :

1. Daftar sebagai “USER” Safer dengan tekan link dibawah
2. Muat turun Aplikasi Safer di Playstore ataupun Appstore.
3. Topap e-wallet anda dengan kadar jumlah mengikut kemahuan anda.
4. Isi borang permohonan “Advance Dulu Lah” link dibawah
5. Hanya tunggu “Advance” masuk ke e-wallet anda.

Terma & Syarat

Melalui Advance Dulu Lah! , Safer menawarkan kadar pinjaman dahulu bayar kemudian tanpa sebarang cah tambahan. Anda akan terima jumlah yang sama dengan jumlah baki di e-wallet anda. Sebagai contoh :

BACA JUGA :   Safer Food Membantu Promosi Makanan Di Dalam Talian

Jumlah baki e-wallet : RM30
Anda akan terima : RM30
Jumlah Keseluruhan : RM60

Jumlah yang perlu anda bayar kembali adalah sebanyak RM30 sahaja. Anda hanya perlu bayar kembali tanpa sebarang caj tambahan yang tersembunyi. Kadar pinjaman maksima adalah sebanyak RM50 sahaja.

Jumlah RM30 tersebut tidak boleh ditunaikan (withdrawal) . Hal ini kerana matlamat utama program ini adalah agar pengguna dapat menggunakan kesemua perkhidmatan di Safer tanpa batasan secara cashless.

Cara Pemulangan (Bayar Kembali )

Anda perlu lakukan bayaran kembali dalam masa 30 hari selepas dari tarikh permohonan anda diluluskan. Namun jika anda melunaskan sebelum tempoh waktu 30 hari, and dibenarkan untuk lakukan permohonan lagi sekali.

BACA JUGA :   Safer Food Buka Pendaftaran Kepada Peniaga Kecil & Home Kitchen

Untuk membayar kembali, anda hanya perlu top up e-wallet Safer anda dan pihak admin Safer akan tolak jumlah yang sesuai dengan kadar permohonan anda yang sebelumnya. Sangat mudah bukan. Program ini sangat sesuai untuk anda yang kekurangan jumlah baki di e-wallet Safer.

Namun, jika anda gagal membayar kembali, akaun Safer anda akan di terminate dan anda berkemungkinan tidak dapat lagi menggunakan perkhidmatan di Safer.

Syarat Kelayakan 

Pemohon perlulah warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun dan ke atas. Anda perlu top up dahulu e-wallet Safer anda untuk sertai program ini. Untuk keselamatan, anda perlu kemukakan gambar MyKad depan dan juga gambar swafoto bersama MyKad anda. Hal ini bagi mengelakkan sebarang penipuan berlaku.

Anda boleh berbelanja sepuasnya di Safer melalui Advance Dulu Lah! Daftar sebagai pengguna Safer dan nikmati pelbagai promodi dan progam menarik dari mereka.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here