SAFER kini telah melancarkan satu program kepada semua pengguna sah SAFER yang telah berdaftar. Program ini adalah bertujuan untuk membantu pengguna dari segi kewangan untuk mendapatkan perkhidmatan di SAFER.
Program tersebut ialah Advance Dulu Lah! yang baru sahaja dilancarkan. Program tersebut akan menggandakan wang di dalam wallet pengguna di aplikasi SAFER. Apabila wang digandakan, pengguna boleh nikmati pelbagai kemudahan yang ada di SAFER. Tetapi untuk dapatkan gandaan wang tersebut, pengguna perlu berdaftar dahulu.
Bagi yang belum mendaftar sebagai pengguna SAFER, muat turun dahulu aplikasi SAFER melalui Google Play Store bagi pengguna Android atau Apps Store bagi pengguna Apple. Boleh juga melakukan pendaftaran dengan tekan sahaja link yang tertera di bawah.
User : http://tinyurl.com/y8kzvbeq
Advance Dulu Lah! boleh dibuat di mana-mana sahaja untuk menggandakan wang dalam wallet pengguna SAFER. Sekiranya dalam wallet pengguna SAFER hanya tinggal RM30, maka mereka boleh buat permohonan Advance Dulu Lah! sebanyak RM30. Jadi wallet pengguna SAFER akan ada RM60.
Nilai maksima yang boleh diperoleh dari SAFER ialah sebanyak RM50. Jika dalam wallet SAFER ada RM100, maka pengguna boleh buat permohonan RM50 di SAFER. Apabila wang di dalam wallet pengguna SAFER telah habis dan mereka tambah nilai semula, maka nilai yang dimohon di SAFER akan ditolak.
Jika mereka membuat permohonan sebanyak RM50, maka RM50 itu akan ditolak dari wallet SAFER setelah ditambah nilai.
Setelah penggandaan wang di dalam wallet SAFER tersebut, gunakalanlah perkhidmatan yang ada di SAFER. Terdapat beberapa jenis perkhidmatan yang ada di SAFER.
Safer Ride adalah salah satu perkhidmatan yang pengguna boleh dapatkan untuk ke mana sahaja destinasi yang dituju. Terdapat beberapa jenis perkhidmatan yang ada di SAFER.
    • SaferGo ialah kenderaan jenis ekonomi yang telah dikeluarkan pada tahun 2011 ke atas. Kereta jenis ini sesuai untuk aktiviti harian seperti pergi ke pasar, tempat kerja, hospital dan macam-macam lagi. Contoh kereta ini seperti Perodua Myvi, Proton Saga, Proton Perdana dan macam-macam lagi.
    • Safer Gold ialah kenderaan yang mempunyai enjin berCC besar atau dipanggil mewah. Kereta jenis ini sesuai untuk pengguna yang ingin menuju ke suatu majlis atau parti. Contohnya seperti BMW, Mercedes, Porsche dan macam-macam lagi.
    • SaferGo Xtra ialah kereta jenis MPV yang mempunyai tujuh tempat duduk di dalamnya. Jenis ini sesuai untuk mereka yang mempunyai ramai rakan-rakan atau ahli keluarga.
    • Safer Indulge ialah kereta yang mempunyai enam tempat duduk dengan saiznya yang jauh lebih besar dari MPV seperti minibus. Jika pengguna ingin menuju ke mana-mana pusat lapangan terbang, mereka boleh dapatkan Safer Indulge.

Safer Food ialah perkhidmatan kepada pengguna untuk menempah segala makanan yang ada di Safer Food. Apa jua jenis makanan boleh didapatkan melalui Safer Food. Malah dengan Advance Dulu Lah! mereka boleh beli makanan yang lebih dari biasa.
Safer Delivery ialah perkhidmatan penghantaran barang kepada pelanggan. Orang yang akan menghantar barangan dari pengguna ialah Safer Delivery Partner atau rakan penghantar SAFER. Terdapat dua jenis penghantaran yang disediakan.
Single Delivery ialah penghantaran yang boleh ke satu hala sahaja dalam satu-satu masa. Penghantaran ini sesuai untuk menghantar barang dengan kuantiti yang banyak dalam satu-satu masa dan menjimatkan masa.
Multi Delivery ialah penghantaran yang boleh ke banyak lokasi dalam satu-satu masa kepada pelanggan. Sekiranya barangan tersebut kurang daripada 10 kg, boleh dihantar dengan menggunakan motorsikal.
Tetapi sekiranya barangan melebihi 10 kg, penghantaran barang boleh dihantar menggunakan kenderaan pacuan empat roda. Ini bagi mengelakkan sebarang kerosakan pada barangan.
Banyakkan yang ada di SAFER. Sekiranya ingin mengetahui dengan lebih lanjut, jangan segan-segan untuk menghubungi Mawar menerusi Live Chat SAFER atau hubungi nombor yang tertera di bawah.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here