Adakah anda suri rumah sepenuh masa dan mampu menghasilkan produk makanan yang berpotensi untuk dipasarkan ke peringkat luar? Ingin jana pendapatan darinya? Sertai Safer Food Merchant. Safer Food Merchant adalah platform terbaik untuk anda pasarkan produk makanan anda secara atas talian. Klik untuk daftar :

https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Safer Food Merchant beri peluang kepada Home Kitchen iaitu jualan dari rumah untuk jana pendapatan dari produk makanan anda. Tiada kedai? Jangan risau, itu adalah konsep sebenar Home Kitchen. Jualan secara atas talian adalah sesuai untuk Home Kitchen kerana Safer Food Merchant tawarkan masa bekerja yang fleksibel. Anda boleh nula bekerja pada bila-bila masa sahaja.

Tambahan, pihak Safer Food Merchant sediakan Delivery Partner atau Rider untuk menghantar pesanan makanan anda kepada pelanggan yang membuat pesanan. Setelah melakukan pendaftaran, anda perlu muat turun aplikasi Safer Food bagi memudahkan anda menerima pesanan dan untuk anda menguruskan akaun anda .

BACA JUGA :   Daftarkan Diri Sebagai Abang Rider & Driver Untuk Jana Pendapatan Aktif

Aplikasi adalah sesuai untuk pengguna Android dan IOS. Anda perlu mencantikkan profil kedai anda dengan menambah logo dan menu yang sesuai. Jika kedai dan menu anda menarik, ianya dapat menarik perhatian pelanggan untuk membeli di kedai anda. Anda juga perlu muat naik dokumen yang sesuai. Tonton video di bawah :

Safer Food Merchant beri keutamaan kepada anda untuk menguruskan sendiri akaun jualan anda. Bermula dengan harga, diskaun dan sebagainya. Semuanya anda tetapkan sendiri. Safer Food Merchant tawarkan caj penolakan yang rendah kepada jika anda setai Safer.

Selain Home Kitchen, pihak Safer turut tawarkan peluang ini kepada restoran, peniaga kecil, peniaga food truck, peniaga street food dan sebagainya. Anda juga boleh daftar dengan menggunakan link yang sama seperti di atas. Banyak kelebihan sebenarnya mendaftar bersama Safer Food Merchant.

BACA JUGA :   Nikmati Perkhidmatan Safer Ride Sambil Jana Pendapatan Pasif

Antaranya ialah caj penolakan yang rendah, masa bekerja yang fleksibel dan anda juga boleh menguruskan akaun anda sendiri. Bagi anda yang menyertai Safer Food Merchant, anda perlu mempunyai sijil Halal sah dari JAKIM. Hal ini agar semua lapisan agama dan bangsa dapat merasai hasil produk makanan anda.

Peluang ini Safer Food Merchant buka kepada sesiapa sahaja yang berada di seluruh Malaysia. Safer kini aktif di seluruh Semenanjung Malaysia. Daftar segera!

• WEBSITE : https://www.safer.my/
• FACEBOOK : https://www.facebook.com/saferasia/
• INSTAGRAM : https://www.instagram.com/safer.my/
• TWITTER : https://twitter.com/SAFERofficial
• YOUTUBE : https://bit.ly/safergroup

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here