Safer yang menawarkan perkhidmatan e-hailing terbaik di Malaysia sedang buka kerja kosong untuk konsultan rider. Kerjaya sebagasi seorang konsultan rider bukan sahaja dapar jana pendapatan aktif dan pasif, malah elaun juga akan diberikan. Berminat? Syarat kelayakan utama adalah anda perlu mendaftar sebagai seorang Rider di Safer terlebih dahulu.

Syarat Kelayakan Seorang Rider Safer: 

✅ Warganegara Malaysia
✅ Tahun buatan kereta 2011 dan ke atas
✅ Memiliki lesen memandu yang sah dan penuh (D)
✅ Memiliki lesen PSV
✅ Mempunyai telefon pintar yang berfungsi dengan akses internet (iOS atau Android)

Jika anda memenuhi syarat kelayakan sebagai Rider di Safer, barulah anda boleh memohon jawatan kosong sebagai Konsultan Rider. Peluang ini hanya terbuka khas untuk Rider Safer sahaja. Jika anda berminat, boleh hubungi nombor ini 018-9624322.

BACA JUGA :   Tempah Perkhidmatan Safer Ride Untuk Nikmati Perjalanan Lancar

Namun jika anda berminat namun bukan seorang Rider di Safer, lakukan pendaftaran segera. Klik link http://tinyurl.com/ycetm3vh untuk lakukan pendaftaran. Pendaftaran adalah percuma.

Antara kelebihan yang bakal anda terima sebagai seorang konsultan rider adalah anda akan diberikan elaun berdasarkan prestasi kerja anda secaar konsisten. Anda boleh memilih untuk bekerja secara sepenuh masa atau separuh masa. Masa bekerja adalah fleksibel.

Bekerja sebagai seorang konsultan rider adalah anda bekerja berdasarkan KPI harian. Terdapat KPI yang perlu dilengkapkan pada setiap hari. Skop kerjaya sebagai seorang konsultan rider adalah seperti berikut :

  • Mencari mereka yang berminat sertai Safer Food Merchant.
  • Mendaftarkan mereka berminat sertai Safer Food Merchant.
BACA JUGA :   Pendaftaran Safer Delivery Partner & Driver Masih Dibuka!!

Safer Food Merchant adalah platform mempromosikan produk makanan mereka secara atas talian . Promosi dilakukan menerusi aplikasi Safer Food. Berikut adalah mereka yang layak sertai Safer Food Merchant.

Jika berminat, hubungi segera norbor yang tertera di atas. Lakukan pendaftaran dengan segera. Jangan lupa ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui dengan lebih banyak info dan promosi dari mereka.

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here