Safer bukan sahaja menawarkan perkhidmatan e-hailing terbaik untuk rakyat Malaysia malah beri peluang kepada pengguna mereka untuk jana pendapatan pasif. Pendapatan pasif ini dijana menerusi perkongsian referral code yang diperoleh sejurus selepas melakukan pendaftaran sebagai pengguna Safer. Pendaftaran boleh dilakukan secara atas talian sahaja secara percuma.

Berminat untuk jana pendapatan pasif di Safer ? Lakukan pendaftaran segera. http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Sebelumnya untuk pengetahuan anda, Safe adalah sebuah syarikat e-hailing yang menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang, makanan dan barangan. Kesemua perkhidmatan ini boleh didapati di dalam satu aplikasi sahaja. Selepas melakukan pendaftaran, anda perlu muat turun aplikasi Safer yang tersedia untuk pengguna Android dan IOS. Muat turun adalah percuma sahaja.

BACA JUGA :   Daftar Sebagai Vendor Di Safer Food Merchant.

Selepas mendaftar, anda akan memperoleh satu referral code yang akan digunakan untuk jana pendapatan pasif di Safer. Pendapatan pasif yang dijana adalah secara berterusan sepanjang hayat. Sangat mudah untuk jana pendapatan pasif di Safer. Ikuti video di bawah mengenai cara-cara untuk kongsikan referral code anda.

Anda akan menikmati sehingga 1% dari jumlah resit pengguna Safer yang mendaftar melalui referral code anda setiap kali mereka menggunakan perkhidmatan di Safer. Anda perlu kongsikan referral code anda kepada seramai mungkin termasuk rakan dan ahli keluarga. Pastikan mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda. Ceritakan juga kepada mereka kelebihan yang diperoleh ketika mereka mendaftar sebagai pengguna di Safer.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Sambil Guna Semua Perkhidmatan SAFER

Safer juga sedang jalankan promosi khas buat pengguna Safer iaitu SAFERSYOK3 yang boleh ditebus ketika anda ingin menggunakan perkhidmatan di Safer. Anda akan nikmati potongan RM3 ketika anda buat pesanan di Safer. Promosi ini berjalan sehingga 31 Disember 2020.

Lakukan pendaftaran segera untuk nikmati pelabagi promosi hebat dan berbaloi di Safer. Ikuti platform media sosial di Safer untuk ketahui lebih banyak promosi dan info terkini daripada mereka.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here