Mereka yang telah berdaftar sebagai pengguna Safer sangatlah beruntung sebabnya mereka boleh jana pendapatan pasif secara berterusan. Bagaimana untuk jana pendapatan pasif? Kongsikan sahaja referral code yang ada di dalam aplikasi Safer kepada ramai orang dengan mengikut kreativiti mereka sendiri.
Apabila ramai yang menggunakan referral code tersebut pada salah satu perkhidmatan yang ada di Safer, maka semakin banyak pendapatan pasif boleh dijana oleh mereka. Pendapatan pasif boleh dijana sebanyak 1 peratus dari  caj perkhidmatan yang dikenakan kepada pengguna, jadi jumlah pendapatan pasif akan dijana dengan lebih banyak pada masa akan datang. Bak kata pepatah, sikit-sikit lama-lama jadi bukit.

Safer juga membuat promosi kepada pengguna iaitu potongan harga sebanyak RM3 pada semua perkhidmatan yang ada di Safer. Namun begi mendapatkan potongan harga RM3 itu, pengguna hendaklah menggunakan promo kod SaferSyok3 pada salah satu perkhidmatan di Safer. Kod tersbeut hanya boleh digunakan sekali sahaja ye.
Safer mempunyai beberapa perkhidmatan yang menarik ditawarkan kepada pengguna. Perkhidmatan tersbeut ialah menempah kenderaan bagi menuju ke destinasi yang dituju, menempah makanan dan menghantar barangan kepada pelanggan.
Safer Ride
Safer Ride ialah perkhidmatan menempah kenderaan bagi menuju ke destinasi yang dituju oleh pengguna. Terdapat beberapa jenis kereta yang boleh didapatkan di Safer Ride iaitu :
    • SaferGo : kereta jenis ekonomi yang telah dikeluarkan dari tahun 2011 hingga 2020 serta mempunyai lima tempat duduk. Contoh jenis kereta SaferGo ialah Perodua Myvi, Perodua Axia, Proton Saga dan lain-lain.
    • Safer Gold : kereta mewah yang mempunyai enjin berCC besar. Kereta ini adalah kereta jenis premium dan menjamin keselesaan yng lebih baik. Pengguna juga boleh gunakan Safer Gold untuk ke majlis-majlis penting atau ke detsinasi yang lain. Contoh jenis kereta Safer Gold ialah BMW, Mercedes, Porsche dan lain-lain.

    • SaferGo Xtra : kereta jenis MPV yang mempunyai tujuh tempat duduk. Kereta jenis ini sesuai untuk mereka yang mempunyai rakan-rakan atau ahli keluarga ramai. Contoh kereta jenis ini ialah Perodua Alza, Proton Exora, Toyota Avanza dan lain-lain.
    • Safer Indulge : kereta yang mempunyai kapasiti saiznya yang besar seperti minibus. Kereta jenis ini sesuai untuk pengguna yang ingin menuju ke destinasi yang dituju. Contoh keretanya ialah Toyota Alphard, Toyota Vellfire dan lain-lain.
Safer  Delivery
 
Safer Delivery merupakan perkhidmatan penghantaran kepada pelanggan. Terdapat dua jenis penghantaran yang telah disediakan oleh Safer iaitu Single Delivery dan Multi Delivery.
Single Delivery ialah penghantaran barangan yang boleh ke satu lokasi sahaja atau sehala manakala Multi Delivery ialah penghantaran yang boleh ke banyak lokasi samada kuantiti yang banyak atau sedikit.
Sekiranya barang lebih daripada 10 kilogram, gunakan kereta bagi mengelakkan kerosakan pada barang namun jika kurang daripada 10 kilogram, gunakan sahaja motorsikal untuk penghantaran yang lebih pantas.
Safer Food

Safer Food ialah perkhidmatan menempah makanan dengan hanya dalam talian sahaja. Pelbagai jenis makanan boleh didapatkan di Safer Food dan makanan itu akan dihantar oleh rakan penghantar Safer.
Banyakkan kelebihan yang ada di Safer? Jadi apa tunggu lagi, muat turun aplikasi Safer skerang melalui Google Play Store bagi pengguna Android atau Apps Store bagi pengguna Apple. Pendaftaran juga boleh dilakukan dengan tekan sahaja laman web yang ada di bawah.
Pengguna Safer : http://tinyurl.com/y8kzvbeq
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup 
?   Khidmat Pelanggan : 018-9624322

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here