Dunia alaf baru membuatkan ramai rakyat Malaysia selesa untuk melakukan aktiviti atau kegiatan harian menerusi platform digital. Misalnya seperti berkomunikasi, melakukan transaksi pembelian dan sebagainya. Kini, ramai peniaga yang sudah beralih ke platform digital untuk meluaskan perniagaan mereka. Safer Food Merchant adalah antara platfrom sesuai untuk peniaga, peniaga food truck, restoran, home kitchen dan setarafnya untuk promosikan perniagaan anda secara atas talian.

Dengan penawaran caj penolakan yang sangat rendah berbanding dengan food merchant yang lain. Di Safer Food Merchant, pendaftaran adalah percuma. Waktu bekerja juga dalah fleksibel dan sangat sesuai untuk pihak Home Kitchen yang sering didominasi oleh golongan suri rumah.

Klik untuk daftar : https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Pendaftaran sebagai Safer Food Merchant adalah sangat mudah. Jika anda menghadapi kesukaran dalam melengkapkan dokumen yang diperlukan, anda boleh bertanya ke Live Chat atau boleh terus hubungi nombor : 0189624322

BACA JUGA :   Gandakan Hasil Jualan Anda Melalui Safer Food.

Dokumen yang diperlukan untuk melengkapkan pendaftaran perlu anda lengkapkan dengan segera. Hal ini kerana bagi memudahkan kedai anda segera diaktifkan oleh admin di Safer Food Merchant. Selepas akaun anda diaktifkan, anda sudah boleh menjalankan urusan perniagaan di Safe Food Merchant.

Safer sediakan Safer Delivery Partner yang akan mengambil dan menghantar pesanan makanan pengguna Safer. Oleh itu, anda tidak perlu tergesa-gesa untuk menghantar pesanan pelanggan anda. Anda hanya perlu fokus dalam menyediakan hidangan yang terbaik sahaja.

Namun, anda perlu cantikkan profil kedai anda di akaun Safer seperti muat naik logo kedai dan menu anda. Logo dan menu yang menarik mampu tarik perhatian pembeli untuk membeli. Lumrah manusia, sukakan benda yang indah dan cantik. Soal promosi, biar Safer Food Merchant yang uruskan. Anda akan dibekalkan dengan satu signage yang mengatakanbahawa Safer Food ada disini.

BACA JUGA :   Safer Ride Tawar Potongan RM5 Menggunakan Kod 'safermerdeka5'

Peluang ini perlu di rebut dengan segera oleh peniaga, peniaga food truck, restoran, home kitchen dan setaraf. Tiada kedai? Tiada masalah. Tonton video di bawah mengenai betapa mudahnya menjalankan perniagaan di Safer Food Merchant.

Tunggu apa lagi? Daftarlah segera. Disamping anda promosikan perniagaan anda secara tradisional, Deenamik cadangkan anda sertai Safer untuk nikmati peluang pasaran yang lebih meluas. Rakan-rakan niaga anda yang lain sudah pun sertai Safer Food Merchant ini. Antaranya seperti berikut :

Jangan lupa untuk muat turun aplikasi Safer Food untuk memudahkan urusan anda. Ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak info dan promosi hebat daripada mereka.

 

 

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here