Safer menawarkan 4 jenis perkhidmatan e-hailing terbaik yang boleh digunakan oleh rakyat Malaysia. Kesemua perkhidmatan ini boleh digunakan secara percuma di dalam satu aplikasi. Muat turun secara percuma aplikasi Safer di Google Play Store dan App Store. Daftar sebagai pengguna Safer untuk anda gunakan kesemua perkhidmatan yang terdapat di Safer :

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Safer Ride adalah perkhidmatan penghantaran penumpang dengan menggunakan kereta. Penumpang iaitu pengguna akan membuat pesanan Safer Ride di aplikasi Safer secara atas talian. Terdpat 4 jenis kenderaan yang terdapat di Safer Ride . Antaranya :

? SaferGo
? SaferGo Xtra
? Safer Gold
? Safer Indulge

Safer Swift adalah penghantaran penumpang namun dengan menggunakan motorsikal yang lebih cepat dan murah. Penumpang dan penunggang diwajibka menggunakan topi keledar keselematan ketika menggunakan perkhidmatan ini.

BACA JUGA :   Promosi Secara Digital Di Safer Food Merchant.

Safer Delivery adalah penghantaran barangan dengan pengeposan pantas dan selamat. Jika barangan yang ingin dihantar mempunyai radius lokasi kurang dari 10 kilometer. Barangan and akan sampai dalam masa tidak sampai satu hari. Terdapat 2 jenis penghantaran di Safer Delivery :

? Single Delivery
? Multi Delivery

Safer Food adalah perkhidmatan penghantaran makanan secara atas atas talian. Pesanan makanan anda akan dihantar oleh Delivery Partner SAFER sehingga di depan pintu rumah anda. Terdapat pelbagai pilihan makanan di Safer Food.

Safer beri peluang pengguna mereka untuk jana pendapatan pasif secara berterusan bersama Safer. Peluang ini jarang diberikan oleh syarikat e-hailing yang lain. Oleh itu, daftar segera dan ada bakal nikmati pendapatan pasif ini. Mudah sahaja cara untuk jana pendapatan pasif ini. Anda hanya perlukan referral code.

BACA JUGA :   Promosi Pasca PKP Khas Buat Driver Safer

Referral code ini anda peroleh ketika anda selesai melakukan pendaftaran sebagai pengguna Safer. Caranya adalah kongsikan referral code anda kepada seramai mungkin termasuklah rakan dan ahli keluarga anda. Seterusnya, pastikan mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda.

Anda akan menerima sehingga 1% dari jumlah resit setiap kali pengguna Safer yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda menggunakan perkhidmatan di Safer. Ironinya, makin ramai yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda, maka banyaklah pendapatan pasif yang anda bakal jana.

Daftar segera sebagai pengguna Safer segera dan anda bakal nikmati pendapatan pasif secara berterusan di Safer.

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here