SAFER FOOD sedang membuka tawaran kerja kosong kepada mereka yang ingin menjana pendapatan sampingan. Kerja kosong yang dibuka itu ialah sebagai rider konsultan. Rider konsultan ialah orang yang akan memberi khidmat konsultan kepada peniaga makanan yang hendak berdaftar sebagai Safer Food Merchant.
Bagaimana nak berdaftar sebagai Rider Konsultan Safer Food? Hubungi sahaja nombor telefon yang tertera di bawah.
Safer Food : 018-9624322
Namun untuk berdaftar sebagai Rider Konsultan, mereka hendaklah mematuhi syarat yang ditetapkan oleh SAFER FOOD. Syarat yang perlu dipatuhi ialah
  • 18 tahun ke atas
  • Rider Safer
  • Mampu bekerja di bawah KPI
Malah, SAFER FOOD juga kini sedang mencari konsultan luar. Konsultan luar dan rider konsultan adalah kerja yang sama namun cara yang berbeza. Konsultan luar akan memberikan khidmat konsultan kepada peniaga makanan sama seperti Rider Konsultan. Cuma rider konsultan mereka menggunakan motorsikal untuk berkhidmat.
Sekiranya ada yang kurang percaya dengan kesahihan konsultan luar, jangan risau kerana SAFER FOOD akan memberikan nombor khas yang menunjukkan mereka ialah konsultan sah SAFER FOOD.
Selain itu, peniaga makanan seperti restoran, warung, home kitchen, peniaga trak makanan dan sebagainya boleh berdaftar sebagai Safer Food Merchant. Mereka boleh perluaskan perniagaan makanan mereka hanya secara dalam talian sahaja. Mereka juga perlu memuat naik beberapa dokumen untuk berdaftar.
Sekiranya ingin melakukan pendaftaran, peniaga boleh muat turun aplikasi SAFER FOOD melalui Google Play Store bagi pengguna Android atau Apps Store bagi pengguna Apple. Mereka juga boleh melakukan pendaftaran dengan hanya tekan sahaja link yang tertera di bawah.
Safer Food : https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Peniaga yang hendak berdaftar sebagai Safer Food Merchant perlu memuat naik beberapa butiran ke dalam aplikasi SAFER FOOD. Butiran yang perlu dimasukkan ialah kad pengenalan, Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), lesen perniagaan dan sijil halal. Selepas memuat naik kesemua butiran tersebut, mereka juga perlu membuta tetapan pada kedai mereka.
    • Waktu operasi kedai (jam dan hari)
    • Kemaskini lokasi
    • Menu makanan (gambar makanan)
    • Akaun bank
Jadi pengaktifan dapat dilakukan dalam masa satu hari sahaja dengan SAFER FOOD, Tapi kalau butiran yang diminta tidak mencukupi, SAFER FOOD akan bantu. Kelas turut disediakan kepada Safer Food Merchant untuk pihak SAFER FOOD bantu menguruskan pendaftaran, isi butiran dan banyak lagi.
Kelas tersebut dibuka pada hari Isnin hingga Jumaat dari pukul 9 pagi hingga 12 tengahari. Safer Food Merchant hendaklah berdaftar dahulu sebelum menyertai kelas yang dibuka oleh SAFER FOOD. Di bawah telah diberikan borang untuk diisi oleh Safer Food Merchant.
Kelas Bersama Safer Food : https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood
Sekiranya ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web dan nombor yang tertera di bawah.
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup 
?  Safer Food : 018-9624322

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here