Safer adalah seperti syarikat e-hailing yang lain yang menarkan khidmat penghantaran. Antaranya adalah seperti penghantaran penumpang, makanan dan juga barangan. Namun, selain menawarkan perkhidmatan terbaik kepada rakyat Malaysia, Safer juga buka peluang pengguna mereka untuk jana pendapatan pasif. Ingin tahu bagaimana cara jana pendapatan pasif? Teruskan membaca.

Kelebihan dan keunikan Safer berbanding syarikat e-hailing yang lainnya adalah Safer beri peluang pengguna mereka untuk jana pendapatan pasif. Pendapatan pasif ini dijana menerusi perkongsian referral code. Referral code diperoleh selepas pengguna Safer selesai melakukan pendaftaran sebagai User Safer.

Bagi anda yang masih lagi belum berdaftar sebagai pengguna Safer, daftar segera dan anda berpeluang jana pendapatan pasif di samping nikmati perkhidmatan e-hailing terbaik. Pendaftaran adalah percuma. Klik untuk daftar .

http://tinyurl.com/y8kzvbeq

Berdasarkan video di atas, perkhidmatan yang ditawarkan berkisarkan kepada penghantaran. Terdpat 4 jenis perkhidmatan yang ditawarkan. Peekhidmatan penghantaran penumpang terbahagi kepada dua iaitu Safer Ride dan Safer Swift. Kedua-duanya sama namun yang membezakan adalah jenis kenderaan.

BACA JUGA :   Kelebihan Jana Pendapatan Secara Pasif bersama SAFER

Safer Ride menggunakan kereta manakala Safer Swift menggunakan motorsikal. Di Safer Ride terdapat 4 jenis kenderaan yang boleh anda pilih mengikut keselesaan dan kapasiti penumpang. Antaranya ialah SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge. Safer Swift pula adalah dengan menggunakan motorsikal. Penunggang dan pembonceng wajib memakai topi keledar.

Ingin nikmati pelbagai makanan enak? Kini anda boleh buat pesanan secara atas talian di Safer Food. Terdapat pelbagai makanan enak dengan harga yang berpatutan di Safer Food. Terdapat 3 kaedah pembayaran yang anda boleh lakukan di Safer Food. Antaranya ialah bayaran tunai iaitu cash-on-delivery, bayaran online banking melalui kad atau bank.

Safer Delivery pula adalah perkhidmatan penghantaran barangan. Bagi anda yang inginkan penghantaran dalam kadar segera, Safer Delivery adalah antara yang terbaik. Terdapat dua jenis perkhidmatan di Safer Delivery iaitu Single Delivery dan Multi Delivery. Barangan yang boleh dihantar pula adalah seperti bungkusan, dokumen, makanan, alatan elektronik dan sebagainya.

BACA JUGA :   Mudahnya Jana Pendapatan Pasif bersama Safer.

Bagi pendapatan pasif pula, anda perlu kongsikan referral code kepada rakan dan ahli keluarga. Pastikan merka mendaftar dengan menggunakan referral code anda. Anda akan menerima 1% dari jumlah resit setiap kali pengguna Safer yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda menggunakan perkhidmatan di Safer.

Daftar segera sebagai pengguna Safer. Mereka juga sedang jalankan promosi SAFERSYOK3 iaitu potongan sebanyak RM3 untuk perkhidmatan yang anda gunakan di Safer.

Jangan lupa untuk muat turun aplikasi Safer secara percuma di Google Play Store dan App Store.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here