Promosi Secara Digital Di Safer Food Merchant

0
371

Safer Food Merchant beri peluang promosikan perniagaan makanan secara atas talian menerusi aplikasi digital alaf baru iaitu Safer Food. Peluang ini dibuka kepada restoran, peniaga kecil, peniaga jalanan, peniaga food truck, home kitchen dan sebagainya. Melalui Safer Food, anda bakal promosikan perniagaan anda secara atas talian dengan jaringan pasaran yang lebih luas.

Ramai rakan niaga anda yang sudah berpindah ke alaf digital ini, jika anda ingin sertai mereka, lakukan pendaftaran secara percuma : https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Pendaftaran adalah sangat mudah, namun jika anda masih lagi hadapi kesukaran dalam melengkapkan pendaftaran, boleh hubungi nombor 0 18-242 9322. Terdapat pelbagai produk makanan yang anda boleh niagakan di Safer Food. Anda juga akan disediakan dengan Safer Delivery Partner atau Abang Rider yang bertanggungjawab dalam menghantar pesanan makanan pelanggan anda.

BACA JUGA :   Senangnya Jana Pendapatan Pasif dengan SAFER !

Selepas melakukan pendaftaran, anda perlu muat naik beberapa dokumen yang diperlukan. Cara-cara muat naik dokumen yang sesuai dalah seperti berikut :

Di Safer Food Merchant, anda perlu muat turun aplikasi khas untuk anda iaitu Safer Food. Akaun kedai anda akan wujud di aplikasi ini. Oleh itu, anda perlu kreatif dalam mencantikkan kedai anda seperti muat naik logo kedai dan menu yang menarik dan sesuai.

KELEBIHAN SERTAI SAFER FOOD

? Pendaftaran percuma
? Khidmat penghantaran dan pengambilan makanan kami sediakan
? Kuasa penuh kepada anda untuk menguruskan harga makanan anda dan akaun anda
? Cara pendaftaran semudah dengan hanya perlu snap gambar untuk melengkapkan             dokumen.

BACA JUGA :   Jadi Pengguna Safer Dan Anda Juga Boleh Jana Pendapatan Tambahan!

Daftar segera dan anda bakal nikmati pasaran yang lebih besar berbanding sekarang. Promosi secara tradisional adalah yang terbaik, namun tidak mahukah anda beralih ke arah peluang pasaran yang lebih besar? Promosi dan pendaftaran adalah percuma. Tambahan dengan waktu bekerja yang sangat fleksibel sangat sesuai untuk Home Kitchen yang rata-rata dipelopori oleh suri rumah.

Lengkapkan maklumat dan dokumen yang diperlukan dengan segera agar dapat mempercepatkan proses pengaktifan akaun anda. Semakin cepat akaun anda diaktifkan, semakin cepatlah anda dapat jana keuntungan di Safer Food Merchant. DAFTAR SEGERA!

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here