Safer buka peluang kepada golongan wanita di luar sana yang ingin bekerja sebagai seorang pemandu di Safer. Di Safer, sebagai pemandu anda diberi peluang jana dua jenis pendapatan berbeza dalam satu masa yang sama. Safer tidak skeptikal terhadap jantina asalkan anda mahu bekerja dan menepati syarat yang diperlukan. Untuk pendaftaran secara percuma, klik link di bawah :

http://tinyurl.com/ycetm3vh

Safer menjalankan perkhidmatan e-hailing kepada rakyat Malaysia seperti penghantaran penumpang (Safer Ride), penghantaran makanan (Safer Food) dan penghantaran barangan (Safer Delivery). Skop kerjaya sebagai pemandu Safer adalah di Safer Ride. Berikut adalah syarat kelayakan sebagai seorang pemandu Safer :

✅ Warganegara Malaysia
✅ Tahun buatan kereta 2011 dan ke atas
✅ Memiliki lesen memandu yang sah dan penuh (D)
✅ Memiliki lesen PSV
✅ Mempunyai telefon pintar yang berfungsi dengan akses internet (iOS atau Android)

Anda juga perlu muat turun aplikasi Safer untuk Google Play Store dan juga App Store. Muat turun adalah percuma sahaja. Aplikasi Safe Driver ini memudahkan anda untuk menerima jon dan urus akaun anda. Anda perlu sentiasa memastikan wallet Safer anda mempunyai wang yang cukup. Ia adalah salah satu tips untuk dapatkan pelanggan. Berikut adalah video berkenaan cara untuk top up wallet Safer anda.

BACA JUGA :   Muat Turun Aplikasi SAFER & Nikmati Servis yang Ditawarkan

Cara menerima job bersama Safer juga sama sahaja dengan syarikat e-hailing yang lain. Ia memerlukan permintaan dari pelanggan yang membuat pesanan di Safer Ride. Tonton video di bawah untuk lebih kefahaman.

Bagi seorang pemandu e-hailing, anda perlu memiliki lesen PSV dan EVP. Kedua-dua adalah wajib dimiliki jika anda ingin meneruskan kerjaya dalam sektor e-hailing. Berikut adalah video yang membezakan antara PSV dan EVP :

Selain pendapatan aktif yang dijana dengan usaha kerja keras bersama Safer, anda sebagai pemandu Safer juga berpeluang jana pendapatan pasif. Pendapatan pasif yang dijana pula adalah sepanjang hayat secara berterusan. Cara untuk menjana pendapatan pasif ini adalah dengan perkongsian referral code. Referral code diperoleh ketika anda selesai melengkapkan pendaftaran sebagai driver Safer.

BACA JUGA :   Safer Membuka Peluang Untuk Anda Mendaftar Sebagai Rakan Penghantar.

Anda perlu kongsikan kepada seberapa ramai orang yang anda  rasakan berpotensi untuk menjadi seorang pemandu di Safer. Anda akan menerima sehingga 1% dari jumlah resit setiap kali pemandu yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda dapat job bersama Safer. Jumlah 1% itu akan terus masuk ke dalam akaun wallet Safer anda.

Tunggu apa lagi? Daftar segera sebagai pemandu wanita di Safer. Bersama Safer anda mampu jana dua jenis pendapatan secara konsisten dan berterusan. Daftar segera!

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here