Anda menjalankan perniagaan makanan namun promosi yang dijalankan tidak berkesan dan sendu? Sertai Safer Food Merchant dan anda bakal nikmati pasaran yang lebih meluas. Promosi yang dijalankan oleh Safer Food Merchant adalah secara atas talian di aplikasi Safer. Promosi dan pendaftaran dalah percuma!

Lakukan pendaftaran segera : https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Seterusnya, anda perlu muat turun aplikasi Safer untuk memudahkan anda menguruskan akaun perniagaan anda di Safer Food Merchant. Aplikasi ini juga penting untuk anda muat naik dokumen yang diperlukan untuk mencantikkan kedai anda. Kedai yang cantik dan menarik mampu menarik perhatian pengguna untuk membeli.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Pasif Dan Nikmati Promosi Potongan Harga Sebanyak RM3.

Safer sediakan Safer Food Delivery Partner yang bertugas dalam menghantar pesanan pelanggan anda. Anda tidak perlu terburu-buru dan hanya perlu fokus dalam menyediakan pesanan pelanggan anda. Tambahan, anda perlu mancatikkan profik kedai anda seperti muat naik menu dan juga logo kedai.

Perniagaan yang boleh sertai Safer untuk promosikan perniagaan adalah perniagaan yang meniagakan produk makanan. Berikut adalah kelebihan jika anda sertai Safer Food Merchant :

  1. Caj penolakan yang sangat rendah
  2. Waktu bekerja yang fleksibel
  3. Akaun kedai di aplikasi diuruskan sendiri oleh anda sendiri
  4. Harga makanan dan sebagainya ditetapkan oleh anda sendiri
  5. Tersedia Safer Food Delivery untuk hantar pesanan pelanggan anda.

Selain restoran dan peniaga kecil, home kitchen juga sangat digalakkan untuk sertai Safer Food Merchant. Ikuti video di bawah :

BACA JUGA :   Pendaftaran Percuma Untuk Menjadi Rider Safer.

Safer Food Merchant adalah platform terbaik utuk anda luaskan lagi perniagaan anda . Promosi secara percuma ini dijamin mampu melipatgandakan keuntungan perniagaan anda. Yang penting, anda mencari insiatif dan solusi untuk terus mengembangkan perniagaan anda.

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here