Anda menjual produk makanan namun keuntungan masih di tahap yang sama? Tingkatkan jualan anda menerusi Safer Food Merchant. Deenamik jamin jika anda sertai Safer Food Merchant, anda bakal nikmati jaringan pasaran yang lebih luas berbanding sekarang. Di Safer Food Merchant, mereka bantu anda untuk lakukan promosi secara atas talian secara percuma!

Safer Food Merchant adalah paltform terbaik buat peniaga, peniaga trak food, restoran, home kitchen dan sebagainya untuk promosikan perniagaan anda. Mengapa perlu promosikan secara atas talian? Malaysia kini sudah berbalih ke arah zaman digital. Hampir kesemua aktiviti harian dilakukan hanya di atas talian dengan menggunakan telefon pintar yang dilengkapi dengan akses Internet.

Jika anda berminat, lakukan pendaftaran dengan klik https://www.safer.my/sign-up-restaurant. Pendaftaran adalah percuma. Selepas melakukan pendaftaran, anda wajib muat turun aplikasi khas untuk anda iaitu Safe Food.

Pendaftaran adalah sangat mudah dan percuma. Safer tidak akan kenakan sebarang caj ketika pendaftaran manakala caj penolakan juga adalah sangat rendah! Berikut adalah kelebihan yang anda peroleh jika mendaftar bersama Safer Food Merchant.

BACA JUGA :   Peluang BERNIAGA Di Safer Sebagai Vendor Food Merchant!

? Caj penolakan yang rendah
? Pendaftaran adalah percuma
? Menu dan harga ditetapkan sendiri oleh peniaga
? Safer Food Delivery akan hantar dan ambil pesanan pelanggan
? Segala promosi kedai anda dikendalikan oleh pihak Safer Food Merchant

Dengan adalanya Safer Food Delivery Partner, anda tidak perlu terburu-buru untuk memasak dan menghantar pesanan pelanggan. Tambahan, pesanan makanan di minuman yang dipesan juga akan sampai dalam keadaan selamat kerana mereka dibekalkan dengan Thermal Box.

Namun, segala menu, harga, waktu bekerja adalah ditetapkan sendiri oleh anda. Pihak Safer Food Merchant hanya mempromosikan kedai anda sahaja. Cara untuk cantikkan profil kedai seperti logo dan menu adalah seperti berikut :

Mudah bukan? Safer Food Mechant adalah platfom terbaik untuk anda pasarkan dan promosikan perniagaan anda. Rakan-rakan niaga anda sudah ramai yang sertai Safer kerana mereka yakin untuk jana keuntungan berlipatganda bersama Safer Food Merchant. Daftar segera bersama mereka.

Untuk pengaktifan akaun dengan kadar segera, anda perlu lengkapkan segala butiran seperti menu dan sebagainya. Selepas akaun aktif, anda sudah boleh menjakankan urusan perniagaan bersama Safer. Jika anda hadapi masalah, Safer Food Merchant ada adakan kelas khas untuk anda. Kelas ini berjalan dari hari Isnin hingga Jumaat dan terhad kepada 10 vendor dalam satu-satu masa.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Lebih Banyak Sebagai Safer Delivery Partner & Driver

Jika berminat, anda perlu lengkapkan borang ini untuk konfirmasi kehadiran anda.

https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood

Ikuti platfom media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak promosi dan info terkini daripada mereka.

Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir, Poland, Rusia, Indonesia, Turki, Bangladesh dan sebagainya.  Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Farmasi, Pergigian, Gerontologi, Akaun, Kejuruteraan Pesawat, Perniagaan Antarabangsa, Teknologi Maklumat dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Safer Food – 018-9624322

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here