Safer yang menawarkan perkhidmatan e-hailing kini sudah aktif di seluruh Malaysia. Pengguna yang sudah mendaftar sebagai Safer sudah boleh menggunakan kesemua perkhidmatan terbaik yang ditawarkan oleh Safer. Bagi anda yang masih belum mendaftar sebagai pengguna Safer lagi, segera lakukan pendaftaran kerana banyak  kelebihan yang bakal anda nikmati. Pendaftaran adalah percuma sahaja.

Klik untuk daftar : http://tinyurl.com/y5wxt4nj

Kesemua perkhidmatan di Safer boleh digunakan dimana-mana sahaja yang mempunyai akses Internet. Tambahan, perkhidmatan yang ditawarkan juga antara yang sering digunakan oleh rakyat Malaysia. Bukan sahaja Safer, malahan banyak lagi syarikat e-hailing di luar sana yang menawarkan perkhidmatan yang lebih kurang sama dengan Safer. Namun Safer ada kelainan dan keunikannya yang tersendiri iaitu pendapatan pasif. Pendapatan pasif ini dijana secara berterusan.

Namun anda perlu muat turun aplikasi Safer terlebih dahulu. Aplikasi ini tersedia untuk pengguna Android dan IOS sahaja. Klik untuk muat turun :

Jangan lepaskan peluang kerana Safer kini kembali dengan promosi lagi sekali. Gunakan SAFERSYOK3 ketika anda buat pesanan di Safer. Anda akan menikmati potongan sebanyak RM3 bagi perkhidmatan e-hailing yang anda gunakan.

BACA JUGA :   Sertai Safer Food Merchant & Promosikan Perniagaan Anda Secara Online!

Berkenaan dengan pendapatan pasif pula, cara untuk anda jana pendapatan pasif di Safer adalah dengan berkongsi Referral Code dengan rakan dan ahli keluarga anda. Anda boleh kongsikan referral code di platform media sosial anda sendiri seperti di Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan sebagainya.

Anda akan menerima sehingga 1% dari jumlah resit setiap kali pengguna Safer yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda menggunakan perkhidmatan di Safer. Jumlah 1% itu akan terus masuk ke akaun wallet Safer anda.

Perkhidmatan di Safer termasuklah Safer Food iaitu penghantaran makanan. Pengguna boleh buat pesanan secara atas talian untuk memesan makanan mereka. Pesanan makanan pula akan dihantar oleh Rider yang berdaftar di Safer.

Menurut salah seorang pengguna Safer, Farhana yang telah membuat pesanan makanan di Safer Food, beliau sangat berpuas hati dengan perkhidmatan yang ditawarkan.

BACA JUGA :   Caj Harga Mesra Pengguna Dengan Menggunakan Safer Delivery

” Makanan yang saya pesan enak dan masih panas ketika Rider Safer hantar. Saya juga boleh mengesan dimana Rider saya berada melalui aplikasi di Safer” .

Bagi seorang lagi pengguna Safer iaitu Bella, beliau senang dengan perkhidmatan yang ditawarkan di Safer Food kerana dapat menikmati makanan kegemarannya walau dimana juga berada.

” Saya sangat teruja dengan dan berpuas hati dengan pilihan makanan yang terdapay di Safer Food. Tambahan, terdapat restoran kegemaran saya iaitu MatRock. Sangat mudah untuk saya buat pesanan . Misalnya, sebagai wanita bekerjaya, saya kadangkala tak sempat untuk bawa bekal , oleh itu Safer Food sangat memudahkan saya, Hanya perlu buat pesanan dan makanan yang saya pesan sampai di depan pintu pejabat saya.”

Kepada anda yang masih lagi belum mendaftar, daftar segera dan ikuti platform media Safer untuk ketahui lebih banyak info terkini dari mereka.

Khidmat Pelanggan : 01120586389

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here