Safer menawarkan perkhidmatan e-hailing terbaik kepada rakyat Malaysia. Antara perkhidmatan yang ditawarkan adalah seperti Safer Ride (penghantaran penumpang), Safer Food (penghantaran makanan) dan Safer Delivery (penghantaran barangan) . Kesemua perkhidmatan ini boleh didapati di dalam satu aplikasi sahaja dengan akses Internet.

Sejajar dengan itu, Safer sedang tawarkan kekosongan jawatan untuk para Rider atau Delivery Partner di luar sana. Pendaftaran adalah mudah dan percuma. Safer beri peluang Rider untuk jana dua jenis pendapatan secara serentak iaitu pendapatan aktif dan pendapatan pasif.

Kemasukan segera Rider sangat dialu-alukan di Safer. Rider akan terlibat dalam skop kerja penghantaran makanan dan barangan iaitu Safer Food dan Safer Delivery. Berminat? lakukan pendaftaran segera dengan hanya klik link di bawah :

http://tinyurl.com/ycetm3vh

Selepas melakukan pendaftaran, anda perlu muat turun aplikasi khas untuk Rider Safer iaitu Safer Driver. Aplikasi ini tersedia untuk pengguna Andorid dan IOS sahaja. Aplikasi ini memudahkan anda untuk menerima job masuk daripada Safer.

BACA JUGA :   Safer Food Meluaskan Legasi Makanan Secara Dalam Talian

• SAFER driver APPSTORE : https://apple.co/2ZvyNeX
• SAFER driver PLAYSTORE: https://bit.ly/2yp8ADH

Rider Safer akan dibekalkan dengan t-shirt Safer dan juga thermal box Safer yang akan memudahkan anda untuk membawa barangan dan makanan yang dipesan oleh pelanggan. Waktu bekerja di Safer adalah fleksibel. Rider yang bekerja dengan Safer boleh memilih sama ada ingin bekerja secara sepenuh masa atau separa masa. Terpulang kepada anda. Jika anda sudah memiliki kerja hakiki, tidak salah rasanya jika anda ingin bekerja secara separa masa sebagai Rdier Safer untuk tambah pendapatan sampingan.

Sama seperti syarikat e-hailing yang lain, Safer turut mempunyai syarat kelayakan seperti berikut :

Cara jana pendapatan pasif sebagai Rider Safer adalah melalui perkongsian referral code yang diperoleh selepas selesai melakukan pendaftaran. Di Safer, anda berpeluang untuk jana dua jenis pendapatan aktif dan pasif dalam masa yang sama.

BACA JUGA :   Ride With Safer : Perkhidmatan E-hailing Terbaik Di Malaysia

Pendapatan pasif ini akan anda perolehi dengan berkongsi referral code anda kepada sesiapa sahaja yang anda rasakan layak untuk menjadi seorang Rider. Anda akan terima sehingga 1% dari jumlah resit setiap kali Rider yang mendaftar melalui referral code anda dapat job bersama Safer.

Jumlah 1% itu akan terus masuk ke dalam akaun e-wallet Safer anda. Namun sangat penting untuk anda lengkapkan pendaftaran segera.Hal ini bagi mempercepatkan proses pengkatifan akaun anda. Semakin cepat anda lengkapkan pendaftaran, semakin cepatlah anda dapat bekerja di Safer selaku Rider.

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here