Penat bekerja di bawah pengurusan? Ingin bekerja secara freelance? Mempunyai kereta dan pemegang lesen D? Deenamik ingin cadangkan satu pekerjaan yang sesuai dengan anda. Adakah anda ingin bekerja dengan waktu bekerja yang fleksibel? Sertai Safer sebagai pemandu mereka sekarang!

Safer sedang mencari pemandu sama ada lelaki atau wanita yang ingin bekerja secara fleksibel dengan peluang jana dua jenis pendapatan berbeza dalam masa serentak! Safer adalah sebuah  syarikat e-hailing yang menawarkan perkhidmatan penghantaran penumpang, barangan dan juga makanan kepada rakyat Malaysia.

Pemandu yang berminat bekerja bersama Safer akan ditempatkan di Safer Ride iaitu perkhidmatan penghantaran penumpang. Sebelumnya, anda perlu mendaftar sebagai pemandu Safer. Pendaftaran adalah percuma :

http://tinyurl.com/ycetm3vh

Selepas selesai melengkapkan pendaftaran, anda peerlu muat turun aplikasi Safer Driver yang sesuai dimuat turun oleh pengguna Android dan IOS. Muat turun adalah percuma.

BACA JUGA :   Hanya Daftar Sebagai User dan Nikmati Pendapatan Pasif Secara Berterusan Bersama Safer!

Tips untuk mudah mendapatkan penumpang adalah wallet Safer anda perlu sentiasa mempunyai baki. Hal ini memudahkan anda untuk menerima ping setiap kali pengguna Safer buat pesanan di Safer Ride.

Terdapat empat kelas kenderaan di Safer Ride. Ianya berbeza dari segi harga dan juga kapasiti penumpang yang dibawa. Berikut adalah contoh kelas kenderaan yang terdapat di Safer Ride :

? SaferGo
? SaferGo Xtra
? Safer Gold
? Safer Indulge

Safer juga beri peluang pemandu mereka jana pendapatan pasif di sampaing jana pendapatan aktif. Pendapatan pasif dijana menerusi perkongsian referral code. Referral code ini diperoleh selepas anda selesai mendaftar sebagai pemandu Safer. Mudah sahaja cara daftar, tonton video di bawah :

BACA JUGA :   Nikmati Promosi Potongan Harga Sebanyak RM 3 Di Safer.

Anda perlu kongsikan referral code anda kepada seberapa ramai orang yang anda yakin berpotensi untuk menjadi pemandu di Safer. Pastikan mereka mendaftar dengan menggunakan referral code anda. Anda akan menerima sehingga 1% dari jumlah resit setiap kali pemandu Safer yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda dapat job bersama Safer.

Jika anda berminat, lakukan pendaftaran segera. Ikut rapat media sosial Safer untuk ketahui promosi dan info terkini dari Safer.

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here