Advance Dulu Lah! merupakan sebuah program yang telah dikeluarkan oleh Safer kepada pengguna. Program ini adalah untuk memudahkan pengguna yang tidak mempunyai baki e-wallet yang mencukupi.
Apa Itu Advance Dulu Lah!
Advance Dulu Lah! ialah sebuah program untuk menggandakan nilai e-wallet Safer pengguna. Namun untuk mendapatkan penggandaan tersebut, baki e-wallet Safer hendaklah mempunyai paling kurang sebanyak RM10.
Pengguna boleh membuat permohonan Advance Dulu Lah! dengan nilai sebanyak maksimum sebanyak RM50. Sekiranya baki e-wallet Safer yang tinggal adalah sebanyak RM30, maka pengguna boleh membuat permohonan sebanyak RM30.
Setelah permohonan itu diluluskan, maka nilai penggandaan yang akan diperoleh adalah sebanyak RM60. Apabila baki e-wallet pengguna sudah habis dan mereka menambah nilai semula, maka penolakan akan berlaku di e-wallet pengguna. Permohonan boleh dibuat dengan isi butiran di bawah.
Advance Dulu Lah! : http://bit.ly/advancedululah
Sekiranya membuat permohonan sebanyak RM50, maka penolakan sebanyak Rm50 akan dikenakan kepada pengguna. Jika baki yang tinggal adalah RM100, pengguna boleh membuat permohonan sebanyak RM50. Namun, terdapat beberapa syarat yang perlu dipatuhi.
    • 18 tahun ke atas
    • Warganegara Malaysia sahaja
    • Pengguna Safer sahaja
Sekali lagi diingatkan, permohonan boleh dibuat apabila pengguna mempunyai baki paling minimum sebanyak RM10. Apabila sudah lulus, apa lagi jangan lupa gunakan perkhidmatan Safer Food pula. Sebelum itu bagi mereka yang belum berdaftar sebagai pengguna, jangan lupa daftar sekarang dengan hanya tekan sahaja link di bawah.
User : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

 

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Serentak Dengan Berdaftar Sebagai Abang Rider Safer
Pelbagai jenis makanan boleh didapatkan menerusi Safer Food daripada makanan yang berat sehingga makanan ringan. Semuanya hanya dalam satu aplikasi sahaja. Tambahan, Safer Food kini sedang membuat promosi kepada pengguna iaitu promosi penghantaran secara percuma.
Pengguna hanya perlu membuat bayaran pada makanan sahaja dan kos penghantaran adalah percuma. Jadi, tidak perlu lagi pening-pening berkenaan dengan kos penghantaran. Advance Dulu Lah! dapat baut pengguna untuk belanja kawan-kawan juga.
Selain perkhidmatan Safer Food, terdapat juga perkhidmatan Safer Delivery. Safer Delivery ialah perkhidmatan yang akan ditempah oleh pengguna untuk menghantar barangan mereka kepada si penerima.

Safer Delivery juga ada promosi potongan harga. Pengguna hanya perlu menggunakan promo kod SaferSyok3 pada Safer Delivery. Potongan harga tersebut adalah sebanyak RM3. Terdapat dua jenis penghantaran yang boleh dipilih oleh pengguna.
    • Single Delivery : penghantaran yang hanya boleh ke satu lokasi sahaja dalam satu-satu masa.
    • Multi Delivery : penghantaran yang boleh ke banyak lokasi dalam satu-satu masa iaitu sebanyak 5 lokasi.
Menarik bukan? Pengguna boleh muat turun aplikasi SAFER menerusi Google Play Store atau Apps Store. Sekiranya ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web yang tertera di bawah.
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here