Pengajian di Rusia sememangnya mendapat sambutan yang hangat dalam kalangan pelajar khususnya dalam bidang perubatan. Hal ini kerana bidang perubatan yang ditawarkan di universiti di Rusia adalah berkualiti dan bertaraf antarabangsa. Pelajar yang ingin melanjutkan pengajian ke peringkat Ijazah Sarjana Muda Perubatan sangat digalakkan lakukan pendaftaran melalui Daulah Educonsult. Deenamik difahamkan mereka adalah pakar konsultan terbaik di Malaysia.

Berpengalaman luas dalam menguruskan pelajar melanjutkan pengajian ke universiti berprestij di luar negara, Daulah Educonsult sentiasa komited dalam memberikan servis terbaik kepada pelajar. Jika anda bermiant melanjutkan pengajian bidang perubatan ke universiti di Rusia, lakukan pendaftaran dengan hanya klik link di bawah. Pihak Daulah Educonsult akan hubungi anda segera.

https://bit.ly/32R1pPO

Universiti perubatan yang sering menjadi pilihan pelajar khususnya di Rusia adalah Kursk State Medical University atau KSMU. Terletak di bandar Kursk dan dibina pada tahun 1935. KSMU menawarkan bidang pengajian seperti :

  1. Pra Perubatan
  2. Perubatan
  3. Gerontologi
BACA JUGA :   Disebalik Nama Universitas Gadjah Mada

Kesemua bidang pengajian di atas adalah pilihan panas pelajar. Hal ini kerana kesemuanya menjanjikan peluang pekerjaan. Tambahan, KSMU menawarkan pembayaran yuran secara ‘LOCK FEE’ dimana pelajar hanya perlu bayar yuran dengan harga tetap walaupun nilai Ringgit Malaysia mengalami kejatuhan atau kenaikan.

Tambahan , suasana di bandar Kursk sesuai untuk pelajar melanjutkan pengajian kerana jauh dari hiruk pikuk kesibukan bandar. Fasiliti yang disediakan juga selesa untuk kegunaan pelajar. KSMU bekerjasama dengan hampir 25 buah hospital dan klinik yang menyediakan latihan klinikal kepada pelajar.

Pelajar lepasan KSMU adalah yang berkualiti dan diiktiraf. Oleh itu, pelajar tidak akan mengalami kesukaran ketika memohon pekerjaan dengan menggunakan sijil dari KSMU. Hal ini kerana KSMU telah mendapat pengiktirafan dari WHO, KPT, MQA, JPA, dan MMC.

BACA JUGA :   Dhaka Medical College Menawarkan Bidang Perubatan Terbaik di Bangladesh

Kemasukan seterusnya adalah pada Oktober dan November 2020. Daftar segera kerana KSMU menawarkan yuran pengajian yang rendah dan berbaloi.

Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir, Poland, Rusia, Indonesia, Turki, Bangladesh dan sebagainya.  Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Farmasi, Pergigian, Gerontologi, Akaun, Kejuruteraan Pesawat, Perniagaan Antarabangsa, Teknologi Maklumat dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here