Bidang pengajian semakin dipandang tinggi disebabkan kerana ramai pelajar yakin bahawa bidang pengajian ini menjanjikan peluang pekerjaan yang luas. Hal ini kerana ianya berbaloi dengan tempoh pengajian yang panjang. Berminat melanjutkan pengajian ke universiti perubatan di luar negara? Mendafar segera bersama Daulah Educonsult. Deenamik difahamkan, mereka adalah konsultan pendidikan yang akan membantu pelajar dari hari pertama pendaftaran hingga tamat pengajian.

Kemasukan ke universiti perubatan khususnya di Rusia adalah pada bulan Oktober dan November 2020. Pendaftaran yang diterima oleh pelajar hampir memenuhi kuota yang ditawarkan. Ingin sertai mereka? Lakukan pendaftaran awal dengan mengisi borang maklumat di bawah. Pihak Daulah Educonsult akan hubungi anda segera.

??‍? https://bit.ly/32R1pPO ??‍?

Daulah Educonsult menawarkan universiti perubatan terbaik di Rusia iaitu Kursk State Medical University atau turut diknali sebagai KSMU. Universiti perubatan antara TOP 10  di Rusia ini menawarkan bidang pengajian Pra Perubatan, Perubatan dan Gerontologi. Mungkin ramai yang sudah tahu apakah itu bidang pengajian Pra Perubatan dan Perubatan.

BACA JUGA :   Tawaran Pengajian Perubatan Di Indonesia Sesi September 2020

Bidang Pra Perubatan sesuai dimohon oleh pelajar SPM dimana anda akan menjalani pengajain di Kolej Kerjasama Daulah di Malaysia terlebih dahulu untuk membolehkan anda menerima Asasi. Bagi bidang perubatan dan Gerontologi pula layak dipohon oleh pelajar lepasan IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/A-level/IB/Diploma @ setaraf. CGPA 3.0 sudah melayakkan anda untuk menjadi pelajar KSMU.

Bidang pengajian Gerontologi adalah kajian mengenai proses penuaan khususnya yang melibatkan warga emas. Tempoh pengajian adalah 4 tahun. KSMU ayng terletak di bandar Kursk komited dalam menyediakan fasiliti dan kemudahan terbaik untuk keselesaan pelajar. Kolej penginapan yang dekat memudahkan pelajar untuk ke universiti. Tambahan, KSMU adalah antara universiti pertama yang menggunakan bahasa Inggeris sebagai medium pengajian.

Mempunyai kerjasama dengan hampir 25 buah hospital dan klinik kerajaan yang menyediakan proses pengajian klinikal agar pelajar dapat merasai alam pekerjaan sebenar. Bagi pelajar Muslim yang masih ragu-ragu untuk melanjutkan pengajian ke universiti ini, anda sudah boleh berlapang dada. Hal ini kerana makanan halal sangatlah mudah didapati dek kerana terdapat permintaan dari pelajar dan penduduk setempat. Rusia juga sudah lama menerima kedatangan Islam dengan kewujudan beberapa masjid dan surau.

BACA JUGA :   Jom Ketahui Permainan Tradisional yang Popular di Rusia !

Daftar segera sebelum kuota yang ditawarkan oleh Daulah Educonsult penuh!

Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir, Poland, Rusia, Indonesia, Turki, Bangladesh dan sebagainya.  Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Farmasi, Pergigian, Gerontologi, Akaun, Kejuruteraan Pesawat, Perniagaan Antarabangsa, Teknologi Maklumat dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here