Safer ialah sebuah aplikasi yang menyediakan pelbagai perkhidmatan hanya dalam satu aplikasi sahaja.
Malah, pengguna juga boleh menggandakan nilai eWallet mereka dalam masa yang sama jana pendapatan pasif.
Macam mana nak dapatkan kesemuanya dalam satu aplikasi? Mereka yang masih belum berdaftar boleh memuat naik aplikasi SAFER menerusi Google Play Store atau Apps Store. Mereka boleh juga boleh mendaftar dengan klik sahaja link yang ada di bawah.
User : http://tinyurl.com/y7p2xzjp
APA ITU ADVANCE DULU LAH!
Advance Dulu Lah! ialah sebuah program yang ditawarkan oleh Safer kepada pengguna yang telah berdaftar. Program ini telah dibuat untuk membantu pengguna mendapatkan pengalaman menggunakan semua perkhidmatan di Safer.
Nilai gandaan tersebut perlu dimohon oleh pengguna Safer yang telah berdaftar sahaja. Nilai yang boleh dimohon maksimum adalah sebanyak RM50 dan minimum adalah sebanyak RM10. Baki yang tinggal di dalam eWallet Safer hendaklah mempunyai baki sekurang-kurangnya RM10.

Jika baki tidak ada, permohonan akan tersangkut dan penggandaan tidak dapat dilakukan. Jika baki yang tinggal adalah sebanyak RM30, pengguna boleh membuat permohonan sebanyak RM30 dalam eWallet Safer. Dari situ, penggandaan akan berganda menjadi RM60.
Penggandaan ini berlaku apabila pihak Safer sendiri yang meluluskan permohonan tersebut. Jika baki yang tinggal adalah RM100, pengguna boleh membuat permohonan sebanyak RM50. Mereka yang berminat boleh memohon dengan klik link di bawah.
Advance Dulu Lah! : http://bit.ly/advancedululah
Setelah eWallet Safer telah habis digunakan dan pengguna hendak topup semula, penolakan akan berlaku. Jika pengguna membuat permohonan sebanyak RM30, maka RM30 akan ditolak dari eWallet Safer.
Jadi, sudah tiba masanya untuk pengguna mendapatkan perkhidmatan yang ada di Safer. Safer Ride ialah perkhidmatan untuk pengguna memilih ke destinasi pilihan mereka. Terdapat beberapa jenis kenderaan yang disediakan kepada pengguna.
    • SaferGo : kereta yang mempunyai empat hingga lima tempat duduk. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang hendak ke destinasi harian seperti hospital, pejabat, sekolah, pasar dan banyak lagi. Contohnya adalah seperti Perodua Myvi, Proton Saga, Proton Perdana dan banyak lagi.
    • SaferGo Xtra : kereta yang mempunyai enam hingga tujuh tempat duduk. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang ramai iaitu lebih dari tiga orang. Kereta ini adalah kereta jenis MPV.
    • Safer Gold : kereta yang mempunyai enjin berCC besar. Kereta ini adalah sesuai untuk pengguna yang hendak ke sesuatu acara atau majlis. Contohnya adalah seperti BMW, Mercedes, Volkswagen dan banyak lagi.
    • Safer Indulge : kereta yang mempunyai kapasiti jauh lebih besar berbanding MPV. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang hendak ke lapangan terbang. Contohnya adalah seperti Toyota Alphard, Toyota Vellfire dan banyak lagi.

Safer Food ialah perkhidmatah untuk pengguna mendapatkan makanan mereka secara dalam talian. Pelbagai jenis juadah boleh didapatkan menerusi Safer Food.
Safer Delivery ialah perkhidmatan untuk pengguna menghantar barangan mereka kepada penerima. Barangan yang hendak hantar akan dihantar oleh Safer Delivery Partner atau rakan penghantar Safer. Terdapat dua jenis penghantaran yang disediakan kepada pengguna.
    • Single Delivery : penghantaran yang boleh ke satu lokasi sahaja dalam satu-satu masa.
    • Multi Delivery : penghantaran yang boleh ke banyak lokasi dalam satu-satu masa iaitu sebanyak 5 lokasi.
Tambahan, pengguna juga boleh jana pendapatan pasif dari Safer. Mudah sahaja. Pengguna hanya perlu kongsikan referral code kepada orang ramai. Referral code tersebut boleh didapatkan menerusi aplikasi Safer.

Semakin ramai yang berdaftar di bawah kod tersebut dan menggunakan perkhidmatan di Safer, makin banyak komisen yang akan diperoleh. Komisen yang akan diperoleh adalah sebanyak 1% daripada caj perkhidmatan Safer.
Jika ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web yang tertera di bawah.
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here