Pengguna yang telah berdaftar boleh jana pendapatan sambil itu gunakan perkhidmatan Safer Delivery di dalam aplikasi SAFER. Safer Delivery boleh di dapatkan menerusi aplikasi SAFER. Bukan setakat pendapatan pasif sahaja yang ada di SAFER, terdapat juga keistimewaan lain tau.
Mereka yang belum berdaftar boleh berdaftar dengan cara muat turun aplikasi SAFER menerusi Google Play Store atau Apps Store. Pendaftaran juga boleh dilakukan dengan hanya klik sahaja link yang tertera di bawah.
User : http://tinyurl.com/y7p2xzjp
Apa itu Safer Delivery? Ini adalah perkhidmatan penghantaran barang yang dibuat oleh pengguna. Pengguna yang membuat tempahan akan menempah Safer Delivery bagi menghantar barangan kepada penerima. Barang yang hendak dihantar tersebut akan dihantar oleh Safer Delivery Partner atau rakan penghantar SAFER.
Tetapi terdapat dua jenis penghantaran yang pengguna boleh pilih. Penghantaran tersebut ialah
  • Single Delivery : penghantaran barang hanya ke satu lokasi sahaja dalam satu-satu masa.

  • Multi Delivery : penghantaran barang yang boleh ke banyak lokasi iaitu sebanyak 5 lokasi dalam satu-satu masa.
Namun, terdapat juga berat yang bersesuaian. Sekiranya berat barangan tersebut melebihi 10 kg, penghantaran boleh dihantar menggunakan kenderaan pacuan empat roda.
Manakala sekiranya barangan kurang daripada 10 kg, penghantaran boleh dilakukan dengan menggunakan motorsikal. Ini bagi penghantaran lebih cepat dan pantas.
Sambil mereka menggunakan perkhidmatan Safer Delivery, pengguna juga boleh jana pendapatan pasif di SAFER. Pendapatan pasif berlaku apabila referral code yang ada dikongsikan kepada orang ramai. Referral code itu boleh didapatkan di dalam aplikasi SAFER.

Apabila ramai yang berdaftar menerusi referral code tersebut dan menggunakan salah satu perkhidmatan di SAFER, maka pendapatan pasif atau komisen boleh diperoleh. Komisen adalah sebanyak 1% daripada caj perkhidmatan yang ada di SAFER. Semakin banyak yang menggunakan kod tersebut, semakin banyak komisen diperoleh.
Selain itu, SAFER kini sedang membuat promosi potongan harga pada perkhidmatan Safer Delivery. Pengguna yang hendak mendapatkan potongan harga bagi perkhidmatan Safer Delivery hendaklah menggunakan promo kod DELIVERY3. Potongan harga yang dilakukan adalah sebanyak RM3.
Menarik bukan? Sekiranya ingin mendapatkan maklumat dengan lebih lanjut, sila layari laman web yang tertera di bawah.
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here