Safer Ride ialah salah satu perkhidmatan yang terdapat di dalam aplikasi SAFER.
Perkhidmatan ini adalah untuk membawa penumpang ke destinasi pilihan pengguna dengan beberapa jenis kereta.
Malah, promosi potongan harga turut ada di perkhidmatan ini.
Sebelum meneruskan ke keterangan selanjutnya, SAFER galakkan untuk berdaftar dahulu. Pendaftaran boleh dilakukan dengan hanya muat turun sahaja aplikasi SAFER menerusi Google Play Store atau Apps Store. Mereka juga boleh klik link di bawah.
User : http://tinyurl.com/y7p2xzjp
Kereta apa yang ada di dalam perkhidmatan Safer Ride?
    • SaferGo : kereta jenis hashback atau sedan dengan mempunyai empat hingga lima tempat duduk. Kereta ini sesuai untuk pengguna ke destinasi harian seperti pejabat, tempat kerja, sekolah, hospital, pasar dan banyak lagi.
    • SaferGo Xtra : kereta jenis MPV yang mempunyai enam hingga tujuh tempat duduk. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang mempunyai ramai kawan serta rakan-rakan.
    • Safer Gold : kereta yang mempunyai enjin berCC besar. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang hendak ke sesuatu acara atau majlis. Contohnya ialah seperti BMW, Mercedes, Volkswagen dan banyak lagi.
    • Safer Indulge : kereta yang mempunyai kapasiti jauh lebih besar berbanding MPV. Kereta ini sesuai untuk pengguna yang hendak ke lapangan terbang. Contoh kereta adalah seperti Toyota Alphard, Toyota Vellfire dan banyak lagi.
Selain daripada itu, SAFER juga telah melancarkan promosi potongan harga bagi perkhidmatan Safer Ride. Promosi potongan tersebut adalah sebanyak RM3 tetapi perlu menggunakan promo kod.
Promo kod tersebut juga hanya boleh digunakan sekali sahaja bagi perkhidmatan Safer Ride. Apabila hendak menggunakan perkhidmatan Safer Ride, gunakan sahaja kod SaferSyok3.
Tambahan, pengguna juga boleh jana pendapatan pasif di SAFER. Pendapatan pasif ialah pendapatan yang dijana secara tidak langsung. Pengguna hanya perlu kongsikan sahaja referral code kepada orang ramai.
Apabila ada yang berdaftar dan menggunakan perkhidmatan di SAFER, maka pengguna tadi akan peroleh komisen daripada referral code tersebut. Komisen yang diperoleh adalah sebanyak 1% daripada caj perkhidmatan.
Semakin ramai yang berdaftar dan menggunakan perkhidmatan di SAFER, semakin banyak komisen yang akan diperoleh. Referral code tersebut boleh didapatkan dalam aplikasi SAFER sahaja.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here