Peluang jana dua jenis pendapatan dalam satu masa yang sama sebagai pemandu e-hailing di Safer. Safer menawarkan 3 jenis perkhidmatan e-hailing terbaik kepada rakyat Malaysia. Antaranya adalah seperti Safer Ride (penghantaran penumpang), Safer Food (penghantaran makanan) dan Safer Delivery (penghantaran barangan). Sebagai seorang pemandu e-hailing, sudah terang lagi bersuluh anda akan berkhidmat di Safer Ride.

Pendapatan aktif dan pasif boleh dijana secara serentak namun hanya boleh dinikmati oleh pemandu Safer sahaja. Jika anda berminat, boleh lakukan pendaftaran secara percuma sebagai pemandu Safer. Selepas melakukan pendaftaran, anda wajib muat turun aplikasi Safer Driver bagi memudahkan anda menguruskan akaun dan menerima job bersama Safer kelak.

http://tinyurl.com/ycetm3vh

Safer menawarkan empat jenis kelas kenderaan. Anda perlu kenal pasti sama ada kenderaan ada tergolong dalam Safer Go, SaferGo Xtra, Safer Gold atau Safer Indulge. Cara untuk mendaftar sebagai pemandu Safer adalah seperti berikut :

BACA JUGA :   Safer Mencari Safer Delivery Partner & Driver Sambil Jana Pendapatan Serentak

Sebagai seorang pemandu e-hailing, terdapat beberapa syarat asas yang anda perlu patuhi. Antaranya dalah seperti berikut :

  1. Pemegang lesen D, PSV dan EVP.
  2. Mempunyai kereta berusia tidak kurang dari 10 tahun dan ke atas
  3. Mempunyai telefon pintar dengan akses Internet

Lesen PSV dan EVP sangat penting untuk pemandu yang beekrja dalam sektor e-hailing. Masih ramai sebenarnya yang tidak dapat membezakan apakah perbezaan keduanya.

Safer buka peluang kepada pemandu lelaki dan wanita untuk jana dua jenis pendapatan di Safer. Cara jana adalah dengan berkongsi referral code yang diperoleh selepas anda selesai mendaftar sebagai pemandu di Safer. Anda hanya perlu kongsikan kepada seramai mungkin yang anda yakin mampu menjadi seorang pemandu e-hailing yang berpotensi.

BACA JUGA :   Safer Buka Peluang Berdaftar Sebagai Safer Delivery Partner & Driver

Anda hanya perlu peastikan mereka mendaftar dengan mengunakan refferral code anda. Anda akan menerima sehingga 1% setiap kali pemandu yang mendaftar dengan menggunakan referral code anda dapat job bersama Safer. Jumlah tersebut akan terus masuk ke akaun e-wallet Safer anda.

Mudah bukan? Tunggu apa lagi? Daftar segera. Di musim COVID-19 ini tidak mahukah anda jadi sebahagian frontliner bantu hantar penumpang, makanan dan juga barangan ? Ayuh daftar segera!

 

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here