Sudah jalankan perniagaan bertahun-tahun namun keuntungan masih di tahap sama? Mungkin anda perlu tukar strategi pemasaran anda. Deenamik seru restoran, peniaga, peniaga food truck, peniaga makanan viral, home kitchen dan sebagainya untuk serati Safer Food Merchant. Melalui penyertaan anda, Deenamik boleh simpulkan, anda mampu raih peluang pasaran yang lebih luas berbanding sekarang. Hal ini kerana Safer Food Merchant adalah platform terbaik untuk promosikan peniagaan makanan anda secara atas talian.

Jika anda berminat untuk luaskan perniagaan anda, jangan ragu-ragu lagi ! Sertai Safer Food Merchant segera untuk tingkatkan keuntungan perniagaan anda. Pendaftaran adalah percuma sahaja.

❄️ https://www.safer.my/sign-up-restaurant ❄️

Langkah untuk mendaftar adalah sangat mudah. Anda boleh rujuk video di bawah sebagai panduan untuk mendaftar sebagai Safer Food Merchant. Seterusnya, anda perlu muat turun aplikasi khas untuk anda iaitu Safer Food yang tersedia untuk pengguna Android dan IOS sahaja. Muat turun aplikasi adalah percuma sahaja.

BACA JUGA :   Safer Delivery Partner & Driver Diperlukan Segera!

Jika anda sertai mereka, anda diberi kuasa sepenuhnya untuk uruskan akaun perniagaan anda di aplikasi dan website secara penuh. Tugas Safer Food Merchant hanyalah mempromosikan perniagaan anda sahaja di aplikasi. Tugasan anda adalah menyiapkan pesanan pelanggan anda. Safer Food sediakan Safer Delivery Partner yang akan menghantar pesanan makanan pelanggan anda.

Anda perlu mencantikkan profil kedai anda seperti muat naik logo dan juga menu kedai yang menarik. Pelanggan akan tertarik untuk membeli di kedai anda sekiranya menu yang dimuat naik membangkitkan selera mereka.

Anda perlu segera dalam melengkapkan pendaftaran bagi mempercepatkan proses pengaktifan akaun anda. Setelah anda selesai melengkapkan pendaftaran, pihak Safer Food Merchant akan mengaktifkan akaun anda dan anda sudah boleh menjalankan urusan perniagaan di Safer.

BACA JUGA :   Mari Jadi Rider Penghantar Di Safer.

Daftar segera kerana ramai rakan niaga anda yang sudah mendaftar bersama Safer Food Merchant kerana mereka yankin dengan promosi atas talian ini. Rakyat Malaysia juga sudah terlalu selesa dengan aplikasi digital yang hanya boleh diakses di hujung jari sahaja. Hanya perlukan akses Internet, semuanya mudah dihujun jari.

Promosi secara tradisional memang berbaloi, namun jika anda tingkatkan strategi promosi anda secara digital, ialah lebih berbaloi.

Ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak info menarik dari mereka. Jangan lepaskan peluang keemasan ini.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here