Safer merupakan sebuah syarikat e-hailing yang menawarkan perkhidmatan Safer Ride, Safer Food dan Safer Delivery. Kesemua perkhidmatan Safer ini boleh didapati di dalam satu aplikasi Safer. Pengguna yang mendaftar dengan Safer akan dapat menjana pendapatan pasif. Caranya mudah sahaja pengguna hanya perlu kongsikan referral code yang terdapat di aplikasi Safer kepada kenalan dan ahli keluarga.

Pendapatan pasif yang anda akan peroleh adalah sebanyak 1%, pengguna akan peroleh lebih banyak pendapatan apabila kenalan anda mendaftar menggunakan referral code anda dan menggunakan perkhidmatan Safer.

Perkhidmatan di Safer ialah Safer Ride merupakan perkhidmatan penghantaran penumpang ke destinasi yang di pilih penumpang. Manakala, Safer Food ialah perkhidmatan penghantaran makanan yang telah dipesan oleh pelanggan secara atas talian. Safer Delivery pula ialah perkhidmatan penghantaran barang ke lokasi yang ditetapkan oleh pelanggan.

Antara perkhidmatan yang disediakan di Safer Ride dan Safer Delivery ialah;

BACA JUGA :   Safer Food Tawarkan Pelbagai Jenis Makanan Kepada Anda

Safer Ride 

  1. SaferGo : kenderaan yang digunakan ialah kereta yang mempunyai 4 tempat duduk seperti Perodua Myvi, Perodua Axia dan lain – lain.
  2. SaferGo Xtra : kenderaan yang digunakan ialah kereta yang mempunyai 6 hingga 7 tempat duduk seperti Perodua Alza. Proton Exora dan lain – lain.
  3. Safer Gold : kenderaan yang digunakan mempunyai enjin berCC besar seperti Volkswagen Passat, BMW dan lain – lain.
  4. Safer Indulge : kenderaan yang digunakan ialah kereta yang bersaiz besar seperti Toyota Alphard dan Toyota Vellfire.

Safer Delivery 

  1. Single Delivery : penghantaran barang ke satu lokasi.
  2. Multi Delivery : penghantaran barang ke banyak lokasi.

Kepada anda yang baru hendak mendaftar sebagai pengguna Safer anda bolekh menekan link di bawah dan seterusnya muat naik aplikasi Safer di aplikasi Google Play Store atau Apple App Store.

Link User Safer : http://tinyurl.com/y7p2xzjp
Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store : https://bit.ly/saferiphone

BACA JUGA :   Menjana Pendapatan Pasif Bersama SAFER

Sekiranya anda sudah mendaftar sebagai pengguna Safer, jangan lepaskan peluang untuk menikmati promosi yang sedang dijalankan. Promosi potongan harga sebanyak RM 3 akan di potong apabila anda memasukkan kod promo. Kod promo tersebut ialah SaferSyok3 dan DELIVERY3.

Tetapi, untuk pengetahuan anda kod SaferSyok3 hanya boleh digunakan untuk perkhidmatan Safer Ride sahaja. DELIVERY3 pula ialah kod promo untuk perkhidmatan Safer Delivery, anda hanya perlu masukkan kod tersebut dan nikmati potongan harga tersebut.

Manakala, untuk perkhidmatan Safer Food, pelanggan yang memesan makanan secara atas talian akan menerima servis FREE DELIVERY. Jadi tunggu apa lagi mari sertai kami sebagai pengguna Safer untuk menikmati promosi – promosi tersebut sambil menjana pendapatan pasif.

Layari laman web dan media sosial kami sekiranya anda inginkan maklumat lanjut.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here