Ingin nikmati kesemua perkhidmatan di Safer tapi tiada wang tunai? Baki e-wallett Safer pula tidak mencukup? Deenamik cadangkan anda untuk lakukan permohonan di Advance Dulu Lah! dimana anda akan berpeluang untuk gandakan nilai e-wallet anda. Berminat? Lakukan pendaftaran sebagai pengguna Safer terlebih dahulu.

http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Safer menawarkan perkhidmatan e-hailig terbaik untuk rakyat Malaysia. Antaranya adalah seperti berikut :

Melalui Advance Dulu Lah!, Safer beri peluang anda untuk lakukan permohonan untuk gandakan nilai e-wallet anda. Melalui ini, anda mampu nikmati kesemua perkhidmatan di Safer sepuasnya tanpa batasan.

Anda boleh nikmati pemanduan yang lancar di Safer Ride. Nikmati makanan enak dan segar di Safer Food dan juga rasai pengeposan yang pantas dan selamat di Safer Delivery. Semuanya boleh melalui Advance Dulu Lah!.

Syarat kelayakan untuk memohon Advance Dulu Lah! adalah seperti berikut :

  • Warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun dan ke atas
  • Pengguna Safer yang berdaftar – http://tinyurl.com/y7p2xzjp
  • Perlu  top up  di e-wallet Safer
BACA JUGA :   Daftar Sebagai Pengguna Safer Dan Nikmati Kredit Percuma!!

Anda juga perlu sertakan gambar muka depan MyKad dan juga swafoto (selfie) bersama dengan MyKad anda. Ia bagi memastikan pihak admin Safer dpat kenal pasti siapa si pemohon. Tambahan, gambar yang disertakan perlulah jelas dan anda juga perlu berpakaian sopan dan menutup aurat.

Untuk lakukan permohonan, sila klik link ini https://safer.asia/homepage/programme-advance/ . Namun anda wajib  top up  untuk memudahkan permohonan anda diproses. Jika anda gagal memenuhi salah satu syarat di atas, pemohonan anda akan lambat diproses oleh pihak admin Safer.

 Anda boleh gunakannya di Safer Ride, Pilih destinasi pilihan anda dan pemandu Safer akan menghantar anda dengan selamat. Tambahan, anda juga boleh pilih jenis kelas kenderaan yang anda ingin naiki seperti SaferGo, Safergo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge.

Rasai kenikmatan makanan pilihan anda di Safer Food dengan penghantaran secara percuma. Taawaran caj penghantaran percuma ini berlangsung sehingga 31 Disember 2020. Terdapat pelbagai makanan enak yang bukan sahaja makanan Melayu, bahkan ada makanan Barat, Cina dan juga India. Pilih sahaja makanan kesukaan anda!

Terdapat dua jenis penghantaran yang anda boleh gunakan di Safer Delivery iaitu Single Delivery dan Multi Delivery. Single Delivery adalah penghantaran dengan satu lokasi sahaja manakala Multi Delivery adalah penghantaran dengan 5 lokasi dan lebih dengan hanya seorang rider sahaja. Antara barangan yang boleh dihantar melalui perkhidmatan ini adalah dokumen, alatan elektronik, makanan, alat kosmetik dan sebagainya.

Daftar segera dan lakukan permohonan di Advance Dulu Lah! untuk nikmati gandaan e-wallet Safer segera!

 

 

 

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here