Poland ialah sebuah negara yang terletak di tengah-tengah kawasan Eropah. Negara ini juga bersempadan dengan negara Jerman. daulah Educonsult telah memilih Poland sebagai salah satu negara yang sesuai untuk pelajar lanjutkan pelajaran. Malah, pelajar juga akan dapat melawat ke kawasan menarik yang ada di sana.
Daulah Educonsult telah membuka tawaran melanjutkan pelajaran kepada mereka yang mempunyai sijil SPM, STPM, A-level, O-level, Diploma dan setaraf dengannya. Terdapat pelabagai bidang yang ditawarkan kepada para pelajar. Antaranya ialah perubatan, pergigian, kejuruteraan, teknologi maklumat, pengurusan perniagaan, teknologi maklumat, kewangan akaun dan lain-lain lagi.

 

Universiti yang ditawarkan di Poland ialah Vistula University. Vistula merupakan sebuah institusi swasta yang terbaik di Poland. Malah, institusi ini juga telah mendapat tempat ke-5 paling bagi institusi bukan awam pada pengajian tertinggi “Perspektywy” 2020. Tambahan, institusi ini juga pemegang sijil “Ketua Universiti” atau “University Leaders”.
Bidang yang ditawarkan bagi universiti ini ialah kejuruteraan komputer. Universiti ini juga disenaraikan sebagai sebuah universiti terbaik di dunia selain Universiti London. Tempoh pengajian bagi bidang berkenaan ialah selama 7 tahun.

Universiti seterusnya pula menawarkan bidang perubatan kepada pelajar. Institusi ini ialah Medical University of Lodz. Apa yang menariknya ialah universiti ini merupakan institusi pendidikan perubatan terbaik di Poland dan mendapat pangkat pertama dalam Ujian Perubatan Kebangsaan. Anugerah ini telah diperoleh pada tahun 2012 dan 2013.
Universiti merupakan universiti terbaik di Poland dan terbesar di Poland. Ditubuhkan pada tahun 1945 menjadikan ianya sudah 75 tahun.

Universiti seterusnya ialah University of Warsaw. Universiti ini merupakan universiti yang terbesar di Poland dan universiti terbaik dalam bidang penyelidikan di Poland. University of Warsaw telah dijumpai pada tahun 1818. Universiti ini telah mendapat tempat ke-3 tertinggi di peringkat antarabangsa seperti Times Higher Education World University Ranking (THE) dan Quaquarelli Symmonds World University Ranking (QS).
Warsaw University of Technology merupakan universiti teknikal yang tertua di Poland. Institusi ini juga merupakan sebuah institusi teknikal terbaik di Poland yang telah beroperasi dengan sendirinya pada tahun 1915. Tambahan, universiti telah ‘merembat’ tempat pertama selama 9 tahun dalam bidang teknikal.
Antara fakulti yang telah disediakan kepada pelajar ialah fakulti kejuruteraan, fakulti seni bina dan fakulti kejuruteraan eletrik.

Universiti terakhir yang disediakan ialah Vincent Pol University. Universiti ini merupakan sebuah universiti swasta yang telah ditubuhkan pada tahun 2000. Pelajar yang melanjutkan pelajaran ke universiti ini hanya akan ditawarkan peringkat Sarjana Muda dan Sarjana sahaja. Malah, universiti ini juga menawarkan program latihan dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Poland.
Banyakkan yang ada di Poland? Sekiranya ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila hubungi nombor yang tertera di bawah. Mereka yang berminat juga boleh berdaftar dengan mengisi borang yang telah disediakan di bawah.
Borang Pendaftaran Pengajian : https://bit.ly/32R1pPO
Daulah Educonsult : https://daulahmedic.com/
Instagram : https://www.instagram.com/daulah_educonsult/
Hubungi talian hotline : 0392851322
Customer service 1 :0189624322
Customer service 2 :0182429322
Konsultan Utama : 0132090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here