Safer Delivery adalah salah satu perkhidmatan yang disediakan di Safer. Safer kini menyediakan promosi potongan harga sebanyak RM 3 untuk pengguna Safer. Pengguna hanya perlu memasukkan kod promo dan seterusnya boleh menikmati promosi tersebut.

Kod promo yang perlu di masukkan untuk perkhidmatan Safer Delivery ialah DELIVERY3. Setelah pengguna memasukkan kod tersebut, potongan harga akan dibuat jika pengguna menggunakan perkhidmatan penghantaran barang.

Terdapat dua pilihan di dalam perkhidmatan penghantaran barang. Ianya ialah Single Delivery dan Multi Delivery, Single Delivery ialah penghantaran barang ke satu lokasi. Manakala, Multi Delivery ialah penghantaran barang ke banyak lokasi.

Berminat untuk menikmati penjimatan ini? Jika berminat sila klik link di bawah untuk terus mendaftar. Anda juga boleh muat turun aplikasi Safer menerusi Google Play Store atau Apple App Store.

BACA JUGA :   Ride With Safer : Perkhidmatan E-hailing Terbaik Di Malaysia

Link User Safer : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store : https://bit.ly/saferiphone

Bukan itu sahaja, anda juga boleh menikmati penjimatan lain yang disediakan di Safer. Safer turut melakukan penghantaran percuma bagi pesanan yang dibuat secara atas talian. Anda pesan dan Safer akan hantar tanpa caj penghantaran.

Malah, Safer juga membuat promosi potongan harga untuk perkhidmatan Safer Ride. Potongan harga sebanyak RM 3 akan dibuat sekiranya pengguna menggunakan perkhidmatan yang ada di Safer Ride. Anda perlu masukkan kod promo SaferSyok3 untuk menikmati potongan harga tersebut. Apa je perkhidmatan yang ada di Safer Ride ini?

Perkhidmatan di Safer Ride.

  1. SaferGo – Kenderaan yang digunakan ialah Perodua Axia, Perodua Myvi dan lain – lain.
  2. SaferGO Xtra – Kenderaan yang digunakan ialah Perodua Alza, Proton Exora dan lain – lain.
  3. Safer Gold – Kenderaan yang digunakan ialah Volkswagen Passat, BMW dan lain – lain.
  4. Safer Indulge – Kenderaan yang digunakan ialah Toyota Alphard dan Toyota Vellfire.
BACA JUGA :   Daftar Sebagai Pengguna Safer Dan Jana Pendapatan Pasif Secara Berterusan

Di samping anda menggunakan perkhidmatan di Safer, anda juga berpeluang untuk menjana pendapatan pasif. Caranya dengan anda kongsikan referral code anda kepada kenalan. Pendapatan pasif yang anda akan peroleh ialah sebanyak 1%. Lagi banyak anda kongsikan, lagi banyak yang anda akan peroleh.

Jangan lepaskan peluang untuk menjana pendapatan pasif dan menikmati promosi yang sedang dilakukan di Safer. Sila layari laman web dan media sosial kami untuk maklumat lanjut.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here