Perkhidmatan yang disediakan oleh Safer boleh di dapati di dalam satu aplikasi sahaja. Aplikasi Safer boleh di muat turun di Google Play Store atau Apple App Store. Antara perkhidmatan yang disediakan di Safer ialah Safer Ride, Safer Food dan juga Safer Delivery.

Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store : https://bit.ly/saferiphone

Safer kini sedang membuat promosi potongan harga sebanyak RM 3 untuk perkhidmatan Safer Ride dan Safer Delivery. Untuk menggunakan promosi ni pengguna perlu memasukkan kod promo untuk setiap perkhidmatan. Promosi yang di maksudkan ialah SaferSyok3 dan DELVERY3. Manakala, untuk Safer Food penghantaran percuma akan dilakukan apabila pengguna membuat pesanan menggunakan aplikasi Safer Food.

Apa itu SaferSyok3? SaferSyok3 ialah promosi potongan harga sebanyak RM 3 untuk perkhidmatan Safer Ride. Pengguna yang menggunakan perkhidmatan Safer Ride boleh memasukkan kod promo dan seterusnya menikmati perkhidmatan tersebut.

Perkhidmatan yang disediakan di Safer Ride ialah :

  1. SaferGo ialah perkhidmatan kenderaan yang menggunakan kereta yang mempunyai 4 tempat duduk seperti kereta Perodua Axia, Perodua Myvi dan lain – lain.
  2. SaferGo Xtra ialah perkhidmatan kenderaan yang menggunakan kereta yang mempunyai 6 hingga 7 tempat duduk seperti Perodua Alza, Proton Exora dan lain – lain.
  3. Safer Gold ialah perkhidmatan kenderaan yang menggunkan kenderaan yang mempunyai enjin berCC besar seperti BMW, Volkswagen Passat dan lain – lain.
  4. Safer Indulge ialah perkhidmatan kenderaan yang menggunkan kereta yang bersaiz besar seperti Toyota Alphard dan Toyota Vellfire.
BACA JUGA :   Nikmati Promosi SaferSyok3 Dan DELIVERY3 di Safer.

Kod promo SaferSyok3 boleh digunakan untuk setiap perkhidmatan di Safer Ride.

DELIVERY3 ialah promosi potongan sebanyak RM 3 untuk perkhidmatan Safer Delivery sahaja. Untuk menggunkan kan kod promo ini pengguna hanya perlu memasukkan kod berkenaan dan nikmati perkhidmatan Safer Delivery. Di Safer Delivery terdapat dua pilihanĀ  penghantaran yang pengguna boleh pilih.

Antara dua pilihan Safer Delivery :

  1. Single Delivery ialah penghantaran barang pengguna hanya ke satu lokasi sahaja.
  2. Multi Delivery ialah penghantaran barang pengguna ke banyak lokasi mengikut kehendak pengguna.

Selain daripada promosi yang sedang dilakukan ini, Safer turut melaksanakan program Advance Dulu Lah! (ADL).

Di mana akaun pengguna Safer akan digandakan mengikut jumlah baki yang ada dalam e-wallet Safer anda.

ADL menawarkan pinjaman dahulu dan bayar kemudian. Tiada sebarang caj tambahan akan dikenakan terhadap pengguna. Jadi jangan khuatir untuk menggunkan promosi ADL ini.

BACA JUGA :   Guna Aplikasi Safer Untuk Tempah Perkhidmatan Sambil Jana Pendapatan Pasif!

Borang Permohonan Advance Dulu Lah : https://bit.ly/advancedululah

Jumlah wang yang pengguna akan peroleh ialah sama dengan jumlah yang ada dalam baki e – wallet. Sekiranya baki e-wallet ialah sebanyak RM 30 maka anda akan menerima tambahan wang sebanyak RM 30. Ini telah menjadikan jumlah yang ada dalam e-wallet anda menjadi RM 60.

Bayaran semula yang pengguna perlu lakukan hanyalah sebanyak RM 30 sahaja, tiada caj tambahan yang akan dikenakan. Pinjaman yang dilakukan di ADL hanya boleh dibuat sehingga RM 50 sahaja.

Pengguna perlu membuat bayaran balik dalam tempoh 30 hari daripada tarikh permohonan diluluskan. Jika pengguna berjaya membayar bayaran pinjaman sebelum tarikh yang ditetapkan pengguna dibenarkan untuk memohon sekali lagi ADL.

Daftar sebagai pengguna Safer sekarang jika anda mahu menikmati promosi yang sedang kami lakukan. Pennguna boleh menekan link di bawah untuk mendaftar dengan Safer.

Link User Safer : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut boleh layari laman web dan media sosial kami.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here