Sudah lama berkecimpung dalam perniagaan makanan namun keuntungan masih sama atau masih berkurang? Deenamik nasihatkan anda untuk tukar strategi pemasaran anda dan berpindah kepada pemasaran digital yang lebih berkesan dengan teknologi zaman sekarang.

Melalui Safer Food Merchant , anda bakal merasai peluang promosi secara atas talian dimana lebih menjimatkan masa dan berkesan. Masyarakat Malaysia kini sudah serasi dengan zaman gig ekonomi di mana kesemua aktiviti kini dilakukan secara atas talian termasuklah membeli makanan. Semudah itu! Jika anda berminat, lakukan pendaftaran secara percuma di link di bawah :

? https://www.safer.my/sign-up-restaurant ?

Prose pendaftaran juga sangat mudah. Anda hanya perlu lengkapkan kesemua maklumat yang diperlukan dalam kadar segera. Pihak admin Safer juga dalam kadar segera akan aktifkan kedai anda di aplikasi Safer. Sebelum itu, anda perlu muat turun aplikasi khas untuk anda iaitu Safer Food yang akan memduahkan anda menerima pesanan makanan dari pelanggan anda.

BACA JUGA :   Sebarkan Perniagaan Makanan Secara Dalam Talian di SAFER FOOD

Google Play Store ?: https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install

Apple Store ?: https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Peluang ini dibuka kepada restoran, peniaga kecil, peniaga food truck, home kitchen dan setaraf. Anda hanya perlu lengkapkan maklumat yang diperlukan, soal promosi biar Safer yang uruskan. Promosi akan dilakukan di aplikasi Safer Food. Safer Food Merchant sediakan Safer Food Delivery Partner yang akan mengambil dan menghantar pesanan pelanggan anda dalam keadaan pantas dan selamat.

Anda juga perlu muat naik profil kedai anda seperti logo kedai dan juga menu makanan yang menarik. Ianya dapat menarik perhatian pelanggan untuk membeli di kedai anda. Berikut adalah contoh yang betul mengenai cara-cara untuk muat naik dokumen :

BACA JUGA :   Luaskan Jaringan Pasaran Perniagaan Anda Di Safer Food Merchant

Pastikan dokumen yang anda muat naik itu adalah dokumen yang betul dan tepat. Namun jika anda masih menghadapi masalah dalam melengkapkan pendaftaran, anda boleh ikuti kelas khas untuk anda yang dijalankan setiap hari Isnin hingga Jumaat di pejabat Safer di Ampang, Kuala Lumpur. Kelas ini hanya terhad kepada 10 orang vendor pada satu-satu masa sahaja. Untuk ikuti kelas ini, anda perlu isi borang di bawah untuk konfirmasi kehadiran anda.

https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood

Jangan lupa untuk ikuti platform media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak promosi dan info terkini dari mereka

018-9624322

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here