Daulah Educonsult buka kemasukan Oktober dan November kepada pelajar yang berminat melanjutkan pengajian ke universiti terbaik di Rusia. Jika anda berminat, lakukan pendaftaran segera kerana kuota yang ditawarkan adalah terhad. Universiti yang ditawarkan adalah Kursk State Medical University yang menawarkan pengajian Pra Perubatan, Perubatan dan Gerontologi.

Kepada anda yang berminat, boleh lakukan pendaftaran dengan hanya klik link yang disediakan dibawah. Daulah Educonsult akan hubungi anda dengan segera.

? https://bit.ly/32R1pPO ?

Kemasukan ke Kursk State Medical University atau turut dikenali sebagai KSMU turut mendpat permintaan pelajar dari negara lain. Hal ini kerana mereka bukan sahaja yakin dengan kualiti yang ditawarkan malah kos pengajian juga adalah antara yang termurah bernanding dengan universiti perubatan yang lain. KSMU menawarkan yuran tetap iaitu “LOCK FEE”  dimana pelajar hanya perlu bayar yuran yang ditetapkan walaupun nilai Ringgit Malaysia mengalami kejatuhan dan kenaikan.

BACA JUGA :   Madrasah Daulah “Fast Track “ Ke University Al-Azhar.

Peluang ini dibuka kepada pelajar lepasan SPM/IGCSE/O-Level/Matriks/Asasi/STPM/A-level/IB/Diploma @ setaraf . Pelajar SPM yang berminat perlu mendaftar dahulu ke Kolej Kerjasama Daulah. Pelajar yang mempunyai CGPA 3.0 sudah layak lakukan permohonan.

KSMU komited dalam melahirkan pelajar yang berkualiti yang mampu berdaya saing dalam bidang perubatan dunia. Mereka bekerjasama dengan hampir 25 buah hospital dan klinik untuk membolehkan pelajar merasai kerja lapangan sebenar. Tambahan, kolej kediaman juga dekat dan fasiliti yang disediakan juga antara yang terbaik dan selesa untuk kegunaan pelajar.

Pelajar dari negara Muslim juga ramai yang mendaftar ke universiti ini. Hal ini kerana makanan halal sangat mudah didapati dek kerana mendapat permintaan dari pelajar, pelancong bahkan penduduk setempat. Penerimaan rakyat Rusia terhadap masyarakat Muslim sudah lama , dibuktikan dengan pembinaan masjid dan surau untuk beribadah.

BACA JUGA :   Solo Travel: A Journey of Self-Discovery

Jika ingin bergelar pelajar di KSMU, lakukan pendaftaran segera melalui Daulah Educonsult.

Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir, Poland, Rusia, Indonesia, Turki, Bangladesh dan sebagainya.  Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Farmasi, Pergigian, Gerontologi, Akaun, Kejuruteraan Pesawat, Perniagaan Antarabangsa, Teknologi Maklumat dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here