Safer menawarkan pinjaman dahulu dan bayar kemudian. Program ini ialah Advance Dulu Lah di mana akaun pengguna Safer akan digandakan mengikut jumlah baki yang ada dalam e – wallet Safer pengguna.

Tiada caj tambahan yang akan dikenakan terhadap pengguna yang memohon Advance Dulu Lah. Jadi pengguna tidak perlu risau semasa mahu memohon pinjaman harga ini. Untuk memohon pengguna boleh menekan link di bawah dan isi borang permohonan tersebut.

Borang permohonan Advance Dulu Lah : https://bit.ly/advancedululah

Jumlah wang yang akan diperoleh oleh pengguna akan sama dengan jumlah yang ada dalam baki e – wallet. Jika di dalam e – wallet anda mempunyai sebanyak RM 30, jadi jumlah yang anda akan dapat selepas memohon Advance Dulu Lah ialah sebanyak RM 30. Ini akan menjadikan jumlah e-wallet anda menjadi RM 60.

Bayaran balik yang pengguna perlu bayar adalah sebanyak RM 30 sahaja mengikut jumlah yang dipinjamkan. Tiada caj tambahan akan dikenakan dan pinjaman Advance Dulu Lah hanya boleh dibuat sehingga RM 50 sahaja.

Tempoh pengguna membuat bayaran balik pinjaman yang telah dipohon ialah dalam masa 30 hari daripada tarikh permohonan diluluskan. Sekiranya pengguna berjaya untuk membayar balik pinjaman sebelum tarikh yang ditetapkan pengguna dibenarkan untuk memohon sekali lagi Advance Dulu Lah.

BACA JUGA :   Tingkatkan Hasil Jualan Menerusi Safer Food

Bukan itu sahaja, pengguna juga boleh menikmati pendapatan pasif tanpa had. Macam mana nak dapatkan? Senang je caranya, daftar sebagai pengguna Safer untuk mendapatkan referral code. Anda boleh mendaftar menerusi aplikasi Safer ataupun klik link di bawah untuk terus mendaftar. Aplikasi Safer boleh di muat turun di Google Play Store atau Apple App Store.

Link User Safer : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store : https://bit.ly/saferiphone

Lagi banyak orang mendaftar menggunakan kod anda dan menggunakan perkhidmatan di Safer, lebih banyak pendapatan pasif yang anda akan peroleh. Pengguna akan memperoleh sebanyak 1% pendapatan pasif apabila setiap kali mereka mendaftar dan menggunakan Safer.

Safer juga melaksanakan promosi potongan harga. Sebanyak RM3 akan dipotong daripada jumlah asal, apabila pengguna memasukkan kod promo. Kod promo tersebut ialah SaferSyok3 dan DELIVERY3. SaferSyok3  hanya boleh digunakan untuk perkhidmatan Safer Ride sahaja. Ianya tidak boleh diguna untuk perkhidmatan lain.

Bagi perkhidmatan penghantaran, pengguna perlu memasukkan kod promo DELIVERY3. Masukkan kod promo dan anda akan dapat menikmati promosi yang disediakan di Safer. Perkhidmatan yang ada di Safer Ride ialah SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge.

Safer Ride.

  • SaferGo – kenderaan yang digunakan ialah Perodua Axia, Perodua Myvi dan lain – lain.
  • SaferGo Xtra – kenderaan yang digunakan ialah Perodua Alza, Proton Exora dan lain – lain.
  • Safer Gold – kenderaan yang digunakan ialah Volkswagen Passat, BMW dan lain – lain.
  • Safer Indulge – kenderaan yang digunakan ialah Toyota Alphard dan Toyota Vellfire.
BACA JUGA :   Jana Pendapatan Secara Serentak Sebagai Safer Delivery Partner & Driver

Di, Safer Delivery pula pengguna boleh memilih antara dua pilihan penghantaran. Pilihan penghantaran tersebut ialah Single Delivery dan Multi Delivery.

Safer Delivery.

  • Single Delivery – Penghantaran barang ke satu lokasi.
  • Multi Delivery – Penghantaran barang ke banyak lokasi.

Perkhidmatan Safer Food juga melakukan promosi. Promosi tersebut ialah penghantaran percuma yang akan diberikan untuk setiap pembelian dan pesanan yang dilakukan secara atas talian. Pengguna kini boleh memesan apa sahaja makanan yang terdapat di aplikasi Safer dan ia akan di hantar dengan percuma. Hebat bukan? Tunggu apa marilah mendaftar bersama Safer.

Sekiranya, anda berminat untuk menikmati promosi, mengandakan jumlah e-wallet dan menjana pendapatan ini, anda digalakkan untuk mendaftar. Sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat lanjut. Sila layari laman web dan media sosial kami.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here