Sertai Safer untuk menjana pendapatan pasif tanpa had. Safer ialah syarikat yang menyediakan perkhidmatan e-hailing. Perkhidmatan yang terdapat di Safer ialah ialah Safer Ride, Safer Food dan Safer Delivery. Di samping anda menggunakan perkhidmatan Safer, anda digalakkan untuk berkongsi referral code anda kepada kenalan anda. Ini kerana anda akan memperoleh pendapatan pasif apabila kenalan anda mendaftar menggunakan  referral code anda dan menggunaka perkhidmatan yang ada di Safer.

Bukan itu sahaja, pada masa yang sama pengguna juga boleh menikmati promosi yang telah disediakan di Safer. Antara promosi yang diberikan ialah promosi potongan harga dan juga penghantaran percuma untuk pesanan makanan yang telah dibuat secara atas talian.

Bagi pengguna baru yang ingin mendaftar dan tidak tahu cara untuk melakukannya? Senang je. Ikut langkah di bawah untuk mendaftar sebagai pengguna Safer dan mula menjana pendapatan pasif tanpa had.

  1. Daftar terlebih dahulu sebagai pengguna Safer. Klik link di bawah untuk terus mendaftar.

Link User Safer : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

  1. Muat turun aplikasi Safer di Google Play Store atau Apple App Store
BACA JUGA :   Safer Amalkan Konsep Pendapatan Aktif & Pasif Kepada Pemandu

Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store : https://bit.ly/saferiphone

  1. Kongsikan referral code yang terdapat di dalam aplikasi Safer itu kepada orang ramai dan kenalan.
  2. Pastikan mereka mendaftar menggunakan referral code anda dan menggunakan perkhidmatan di Safer.

Untuk pengetahuan anda, lagi banyak orang mendaftar menggunakan referral code anda dan menggunakan perkhidmatan di Safer, lebih banyak pendapatan pasif yang anda akan peroleh. Pengguna akan memperoleh sebanyak 1% pendapatan pasif apabila setiap kali mereka mendaftar dan menggunakan Safer.

Promosi potongan harga yang dimaksudkan ialah potongan harga sebanyak RM 3 untuk perkhidmatan Safer Ride dan Safer Delivery. Untuk menikmati potongan harga ini, pengguna perlu memasukkan  kod promo untuk menikmati promosi berkenaan. Bagi perkhidmatan Safer Ride, pengguna perlu memasukkan kod promo SaferSyok3. Kod ini hanya boleh digunakan di Safer Ride sahaja.

Safer Ride 

Safer Ride ialah perkhidmatan penghantaran penumpang ke destinasi yang ingin dituju mereka. Antara perkhidmatan yang disediakan di Safer ialah SaferGo, SaferGo Xtra, Safer Gold dan Safer Indulge.

Perkhidmatan yang ada di Safer Ride.

  1. SaferGo – Kenderaan yang digunakan ialah Perodua Axia, Perodua Myvi dan lain – lain.
  2. SaferGo Xtra – Kenderaan yang digunakan ialah Perodua Alza, Proton Exora dan lain – lain.
  3. Safer Gold – Kenderaan yang digunakan ialah Volkswagen Passat, BMW dan lain – lain.
  4. Safer Indulge – Kenderaan yang digunakan ialah Toyota Vellfire dan Toyota Alphard.
BACA JUGA :   Dego Ride Mampu Bantu Golongan Belia Jana Pendapatan

Safer Delivery

Manakala, bagi perkhidmatan Safer Delivery, pengguna perlu memasukkan kod promo DELIVERY3 untuk menikmatinya. Seperti Safer Ride, kod promosi DELIVERY3 ini hanya boleh digunakan untuk perkhidmatan Safer Delivery. Terdapat dua pilihan penghantaran yang boleh dipilih.

  1. Single Delivery – Penghantaran barang ke satu lokasi.
  2. Multi Delivery – Penghantaran barang ke banyak lokasi.

Sekiranya anda berminat mahu menikmati promosi dan ingin menjana pendapatan. Jangan lepaskan peluang dan segera mendaftar dengan Safer. Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat lanjut, sila layari laman web dan media sosial kami.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here