Safer kembali lagi dengan promosi hebat khas buat pengguna mereka. Kali ini mereka menawarkan RM10 percuma kepada pengguna Safer yang baru berdaftar mulai 23 November hingga 31 Disember 2020 sahaja. Jom daftar cepat untuk dapatkan RM10 percuma ini!

Antara perkhidmatan e-haling yang ditawarkan termasuklah penghantaran penumpang (safer ride), penghantaran makanan (safer food) dan juga penghantaran barangan (safer delivery) . Kesemua perkhidmatan ini boleh diakses secara atas talian di aplikasi Safer. Sebelumnya, jika anda belum berdaftar, daftar segera secara percuma di http://tinyurl.com/y7p2xzjp.

Promosi terbaru buat pengguna Safer yang baru berdaftar adalah free kredit RM10 bagi pendaftaran baru bermula 23 November 2020 hingga 31 Disember 2020. Anda boleh gunakan wang tersebut dengan berbelanja secara online di aplikasi Safer. Free Kredit RM10 itu akan dikreditkan terus ke akaun e-wallet pengguna Safer yang baru berdaftar.

BACA JUGA :   Nikmati Pendapatan Pasif Tanpa Had Hanya Di Safer.

Anda hanya perlu daftar secara percuma sebagai pengguna Safer sahaja! Seterusnya nikmati pelbagai perkhidmatan e-hailing di Safer sepuasnya. Safer juga sediakan 3 jenis pembayaran iaitu :

  • Secara tunai (cash-on-delivery)
  • Online Banking
  • Top up e-wallet

Berikut adalah perkhidmatan yang boleh dinikmati di Safer :

Safer Ride adalah perkhidmatan penghantaran penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Penghantaran dilakukan dengan menggunakan kereta dengan pelbagai kelas kenderaan. Ikuti langkah berikut untuk buat pesanan di Safer Ride.

Terdapat 4 jenis kelas kenderaan yang boleh dipilih oleh pengguna Safer mengikut keselesaan anda :

  • SaferGo
  • SaferGo Xtra
  • Safer Gold
  • Safer Indulge

Safer Food adalah platform terbaik bagi anda yang gemar membuat pesanan makanan secara atas talian. Anda boleh nikmati sepuasnya makanan kegemaran di restoran dan home kitchen kesukaan anda yang telah berdaftar di Safer Food. Tambahan, Safer Food sedang lakukan promosi penghantaran percuma sehingga 31 Disember 2020! Jom order di Safer Food sekarang!

BACA JUGA :   Mari Jana Pendapatan Serentak Dengan Menjadi Rakan Penghantar Dan Pemandu Safer.

Safer Delivery menyediakan perkhidmatan penghantaran barangan dalam kadar yang pantas dan selamat. Jika anda inginkan pengeposan yang pantas dan terbaik, pilih Safer Delivery. Safer Delivery Partner akan hantarkan barangan anda dengan selamat dan pantas. Terdapat dua jenis penghantaran di Safer Delivery iaitu :

  • Single Delivery
  • Multi Delivery

Jom daftar sebagai pengguna Safer dan nikmati percuma kredit RM10! Jangan lupa ikuti platfom media sosial Safer untuk ketahui lebih banyak promosi dan info terkini dari mereka.

 

 

 

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here