Safer kini telah melancarkan sebuah perkhidmatan yang baharu khusus buat pengguna yang memerlukan bantuan. Safer Concierge merupakan satu perkhidmatan peribadi yang disediakan kepada pelanggan berkonsepkan peneman dari satu destinasi ke satu destinasi.

Dalam erti kata lain pemandu Safer Concierge akan meneman dan menghulurkan bantuan kepada pengguna di sepanjang tempoh pengguna menggunakan perkhidmatan Safer Concierge. Pemandu Safer Concierge akan membawa dan meneman penumpang ke tempat yang ingin dituju sehingga tempoh yang ditempah tamat.

Bagi pengguna yang belum melakukan pendaftaran sebagai pengguna Safer, jangan lupa untuk mendaftar terlebih dahulu. Pengguna boleh melakukan pendaftaran dengan menekan link di bawah. Selain itu, pengguna juga boleh mendaftar menerusi aplikasi Safer yang boleh dimuat turun di Google Play Store atau Apple App Store.

Link User Safer : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store : https://bit.ly/saferiphone

Safer Concierge juga memberi kemudahan kepada pengguna iaitu mereka boleh menempah awal perkhidmatan Safer Concierge dengan mengisi borang yang telah disediakan di laman web dan masukkan nama, waktu, alamat dan juga jenis – jenis urusan yang perlu pemandu Safer Concierge tahu.

BACA JUGA :   Nikmati Perkhidmatan Yang Disediakan Di Safer Sambil Menjana Pendapatan.

Safer akan memastikan pemandu – pemandu yang berdaftar akan mendapat latihan yang secukupnya sebelum mereka berkhidmat supaya pelanggan yang menggunakan perkhidmatan Safer Concierge berpuas hati dan berasa selamat dengan layanan yang diberi kepada anda.

Perkhidmatan yang dimaksudkan dengan meneman dan menghulurkan bantuan ialah seperti meneman pengguna membuat pemeriksaan kesihatan sama ada di klinik ataupun hospital dan menolong mengangkat barang. Seperti yang diberitahu tujuan utama perkhidmatan ini adalah untuk membantu meringankan beban pengguna.

Selain itu, jika anda tidak sempat ataupun tidak mempunyai masa untuk meneman ibu bapa anda untuk membuat rawatan dan jika anda tidak mahu mereka bersendirian untuk melakukan pemeriksaan kesihatan tersebut, pihak Safer Concierge sedia memberikan khidmat kepada anda. Safer Concierge akan menghantar anda pulang ke rumah setelah urusan anda selesai. Safer Concierge mengharapkan agar perkhidmatan ini akan memudahkan dan juga menjimatkan masa anda.

BACA JUGA :   Guna SAFERSYOK3 Untuk Perkhidmatan E-Hailing Terbaik Di Safer

Sekiranya pengguna berminat untuk menggunakan perkhidmatan Safer Concierge ini, pengguna boleh membuat tempahan dengan mengisi borang permohonan di bawah.

Safer Concierge : https://safer.asia/safer-concierge/#section-section-booking-form

Perkhidmatan Safer Concierge sudah mula beroperasi dan anda boleh terus menempah menerusi aplikasi Safer jika mahu menggunakannya. Jangan risau dengan Safer Concierge semuanya akan menjadi mudah dan tidak lagi berseorangan.

Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat yang lanjut, sila layari laman web dan media sosial kami. Sebarang pertanyaan juga boleh menghubungi nombor di bawah.

Safer Concierge : 011-58584240

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here