Safer telah membuka peluang kerja kosong sebagai rakan penghantar Safer atau Safer Delivery Partner. Di samping boleh jana pendapatan sampingan, mereka akan jana pendapatan pasif dan aktif secara serentak.
Mereka perlu lakukan pendaftaran dengan muat turun aplikasi SAFER DRIVER menerusi Google Play Store atau Apps Store. Malah, pendaftaran juga boleh dilakukan dengan hanya klik sahaja link yang tertera di bawah.

Safer Driver : http://tinyurl.com/ycetm3vh

Rakan penghantar Safer yang telah berdaftar pasti nak tahu macam mana jana pendapatan pasif dan aktif secara serentak, bukan? Pendapatan aktif ialah pendapatan yang dijana secara langsung.
Pendapatan ini akan dijana setelah pengguna membuat bayaran perkhidmatan kepada rakan penghantar Safer. Tetapi lain pula dengan pendapatan pasif. Pendapatan pasif dijana adalah secara tidak langsung.
Mereka yang berdaftar sebagai rakan penghantar Safer akan dapat referral code dalam aplikasi Safer Driver. Referral code tersebut boleh dikongsikan kepada orang ramai dan dari situ boleh jana pendapatan pasif.
Apabila ada yang berdaftar menggunakan kod tersebut dan lakukan tugasan sebagai rakan penghantar Safer atau pemandu Safer, maka komisen akan diperoleh daripada itu. Semakin ramai yang berdaftar dan lakukan tugasan, semakin banyak komisen akan diperoleh.
Pendapatan pasif yang akan diperoleh adalah sebanyak 1% daripada caj perkhidmatan yang dikenakan kepada pengguna.
Namun sebelum lakukan pendaftaran sebagai rakan penghantar Safer atau safer Delivery Partner, mereka perlu memuat naik beberapa dokumen dahulu. Antaranya ialah kad pengenalan, lesen B1 atau D2 dan gambar profil.
Selain itu, mereka juga perlu memuat naik beberapa dokumen kenderaan ke dalam aplikasi SAFER DRIVER. Dokumen atau butiran yang perlu ada ialah :
  •     Roadtax
  •     Insurans
  •     Akaun bank
BACA JUGA :   Daftar Akaun Safer Sekarang Dan Anda Berpeluang Untuk Menang Hadiah Cabutan Bertuah!

Kesemua maklumat ini adalah maklumat yang perlu ada supaya pengaktifan akaun dapat dilakukan dalam masa satu hari sahaja. Maklumat yang diberikan perlu maklumat yang sah dan benar bagi mengelakkan penipuan.
Selain daripada itu, Safer Food kini juga sedang giat mencari rider konsultan. Rider konsultan ialah orang yang akan membantu peniaga makanan untuk berdaftar. Terdapat beberapa syarat yang perlu dipatuhi.
  •     18 tahun ke atas
  •     Lelaki atau perempuan
  •     Rakan penghantar Safe

Sekiranya ingin mendapatkan maklumat yang lebih lanjut, sila layari laman web dan media sosial kami di bawah.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

BACA JUGA :   Masa Bekerja Adalah Fleksibel, Daftar Segera Sebagai Safer Delivery Partner & Driver.

 

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here