Peniaga, restoran dan juga pengemar daging arnab yang mahu mendapatkan bekalan daging arnab segar secara online. Boleh menghubungi Arnab Daulah. Arnab Daulah membekalkan daging arnab dan juga pelbagai produk arnab yang lain.

Jika anda berminat mahu mendapatkanya dan inginkan maklumat lanjut anda boleh melayari laman web Arnab Daulah. Di sini anda akan dapat maklumat yang lebih terperinci di laman web tersebut.

Seperti yang dijelaskan di atas, syarikat Arnab Daulah merupakan pembekal produk arnab. Antara produk arnab yang ada di Arnab Daulah ialah daging segar, bebola daging, daging burger, baja tinja, bulu arnab dan juga urine arnab sebagai fertilizer.

Bagi peniaga yang menjual hidangan arnab seperti sate arnab dan masakan yang lain. Anda juga boleh mendapatkan bekalan daging secara dalam talian selain daripada mendapatkan secara terus kepada penternak.

Daging arnab mengandungi nilai protein, mineral dan vitamin lebih daripada daging lain. Daging arnab juga mempunyai kandungan lemak, kalori dan kolestrol yang rendah.

BACA JUGA :   Daging Arnab Mempunyai Kurang Lemak Berbanding Daging Ayam

Oleh kerana kebaikan khasiat yang ada pada daging arnab, permintaan daging arnab kian meningkat.

Malah, daging arnab juga sesuai untuk menjadi sebagai salah satu diet makanan dan juga sebagai sumber daging.

Bukan itu sahaja, terdapat banyak kelebihan jika anda mendapatkan bekalan daging arnab menerusi dalam talian. Antaranya ialah anda tidak perlu mengeluarkan kos perbelanjaan untuk menternak arnab untuk mendapatkan dagingnya.

Selain itu, jika anda membeli secara dalam talian, anda pasti mahu membandingkan harga antara penjual A dan penjual B. Ianya memudahkan anda melakukan perbandingan dan membuat pilihan semsa pembelian.

Sekiranya sebelum ini anda mendapatkan bekalan daging di pasar raya, anda mungkin perlu berebut dengan pembeli lain untuk mendapatkan daging. Tetapi jika anda membeli secara dalam talian anda hanya perlu duduk di rumah dan lakukan pembelian.

BACA JUGA :   Daging Arnab Segar Boleh Didapati Di Arnab Daulah.

Apabila anda tidak perlu keluar dari rumah untuk melakukan pembelian, ia bukan sahaja menjimatkan banyak masa anda. Malah pembelian tersebut boleh dilakukan pada bila – bila masa sahaja. Pembayaran juga pantas, anda tidak perlu lagi beratur menunggu giliran.

Sumber : Domestic Animal Breeds

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang bagaimana mahu mendapatkan bekalan, atau ingin mengetahui sama ada stok masih ada dan sebagainya. Anda boleh menghubungi talian di bawah atau layari laman web Arnab Daulah.

Bagi para peniaga, pihak restoran dan pengemar daging arnab, anda boleh menjadikan platform online untuk mendapatkan bekalan arnab secara terus. Anda boleh mendapatkannya menerusi syarikat Arnab Daulah.

Arnab Daulah – https://arnabdaulah.com/

Tuan Syed – 013 2090322

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here