Anda berpeluang untuk promosikan perniagaan anda secara atas talian. Mendaftarlah dengan segera dan ianya percuma sahaja.

Apa yang anda perlu lakukan ialah kemukakan satu menu khas untuk diberikan diskaun. Daftar secara percuma sebagai vendor di Food Merchant Safer menerusi link di bawah

Link Pendaftaran Safer Food : https://www.Safer  .my/sign-up-restaurant

Safer Food Merchant buka peluang ini dengan penawararan caj penolakan yang sangat rendah. Ramai sudah yang mendaftar sebagai vendor di Safer Food Merchant. Malah, akaun dan sebagainya diuruskan sendiri oleh pihak vendor. Pihak Safer hanya menyediakan platform dan sediakan pelbagai promosi menarik untuk vendor dan juga pengguna Safer.

Safer   Food sangat bersesuaian dengan mereka yang mahu berniaga secara atas talian. Malahan, suri rumah yang membuat perniagaan secara kecil – kecilan juga boleh mempromosikan makanan mereka di sini. Peniaga kecil, vendor, warung, home kitchen dan restoran juga boleh mendaftar dengan Safer Food Merchant.

BACA JUGA :   Kepentingan Car Seat untuk si manja anda

Mudah bukan? Safer juga menyediakan Safer Delivery Partner untuk menghantar makanan yang telah dipesan. Anda hanya perlu memastikan makanan disediakan untuk pelanggan. Jangan tunggu lagi, mari mendaftar bersama Safer Food.

Muat turun aplikasi Safer Food di Google Play Store atau Apple App Store.

Google Play Store : https://bit.ly/Safer  Food-PlayStore-Install
Apple App Store : https://bit.ly/Safer  Food-AppStore

Sekiranya, anda mempunyai sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat lanjut. Sila layari laman web dan media sosial kami.

Live Chat Safer   : https://www.Safer  .my/
Facebook : https://www.facebook.com/Safer  asia/
Instagram : https://www.instagram.com/Safer  .my/
Twitter : https://twitter.com/SAFER  official
Youtube : https://bit.ly/Safer  group

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here