Pendapatan anda masih kurang? Anda memerlukan pendapatan tambahan di musim pandemik ini? Apa yang anda boleh lakukan? Marilah sertai Safer.

Apakah Safer? Safer adalah sebuah syarikat yang memberikan dan menawarkan perkhidmatan kepada semua tanpa had. Tidak hanya perkhidmatan, Safer juga mampu untuk menjana pendapatan berterusan kepada anda.

Apa yang anda perlu lakukan? Anda boleh mendaftar sebagai Delivery Partner dan Driver Safer. Jika anda memenuhi syarat kelayakan yang berikut, anda boleh menjadi salah satu antara Delivery Partner dan Driver Safer.

Syarat kelayakannya adalah :

  1. Kategori Delivery Partner (penghantar)
  • Memiliki lesen kenderaan yang dibawa.
  • Mempunyai kenderaan sendiri seperti kereta, motosikal, van, atau lain-lain.
  • Mempunyai telefon pintar yang lengkap dengan akses internet sepanjang masa.
  • Tiada kekangan pada tahun pembuatan kenderaan.

2. Kategori Driver (pemandu)

  • Memiliki lesen kenderaan yang sah.
  • Mempunyai kereta buatan 2011 ke atas.
  • Mempunyai telefon pintar yang lengkap dengan akses internet.
  • Mempunyai lesen Public Service Vehicle (PSV).
BACA JUGA :   Jadi Safer Delivery Partner & Driver Sekarang, Pendaftaran Adalah Percuma.

Setelah mendapati anda layak untuk menjadi Safer Delivery Partner atau Driver, anda boleh mengisi maklumat diri di http://tinyurl.com/ycetm3vh . Antara maklumat lain yang perlu anda berikan adalah :

  • Roadtax kenderaan
  • Geran kenderaan
  • Insurans kenderaan
  • Akaun bank pendaftar

Perkara yang perlu dilakukan setelah anda diterima sebagai delivery partner atau driver Safer adalah anda perlu memuat turun aplikasi Safer di :

Google App Store bagi Android : https://bit.ly/2yp8ADH
Apple App Store bagi iOS : https://apple.co/2ZvyNeX

Antara kelebihan jika anda menjadi delivery partner atau driver Safer adalah anda akan mempunyai masa kerja yang fleksibel. Lesen EPV akan diuruskan oleh pihak Safer bagi yang diperlukan. Safer memberikan caj penolakan yang sangat rendah jika anda mendaftar sebelum 31 Disember 2020 ini. Pendaftaran pula adalah percuma.

Tidak cukup dengan itu, anda akan memperoleh pendapatan pasif sebanyak 1% jika anda mengajak keluarga atau rakan anda untuk mendaftar bersama Safer. Penggunaan referral code adalah pendapatan pasif yang anda boleh miliki secara berterusan jika orang lain menggunakan code tersebut untuk mendaftar.

BACA JUGA :   Aplikasi Safer Food Platform Pasarkan Perniagaan Makanan Anda

Sebarang pertanyaan atau informasi lanjut, anda boleh klik pautan di bawah :

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Safer menawarkan perkhidmatan menerusi aplikasi dalam talian. Perkhidmatan yang disediakan adalah Safer Ride, Safer Delivery, Safer Food, Safer Swift dan Safer Concierge. Safer Ride adalah perkhidmatan menghantar penumpang dari satu lokasi ke lokasi yang lain. Safer Delivery adalah perkhidmatan menghantar barangan ke lokasi yang dikehendaki. Safer Food adalah perkhidmatan menghantar makanan daripada tempat yang dipesan ke lokasi yang ditetapkan. Safer Swift adalah perkhidmatan menghantar penumpang dengan motosikal. Safer Concierge pula adalah perkhidmatan membantu dan meneman penumpang berurusan di lokasi yang dipilih.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here