Safer ialah sebuah syarikat yang telah mengeluarkan satu aplikasi yang mempunyai pelbagai kemudahan perkhidmatan yang boleh pengguna gunakan. Antara perkhidmatan yang ditawarkan ialah perkhidmatan e-hailing, penghantaran barang, pesan dan hantar makanan dan perkhidmatan membantu pengguna.

Kepelbagaian perkhidmatan Safer membuka lebih banyak peluang pekerjaan yang boleh diisi. Peluang pekerjaan ini terbuka luas kepada sesiapa yang memenuhi syarat kelayakan dan mengisi butiran yang lengkap.

Safer kini membuka peluang kepada anda yang ingin menjana lebih pendapatan di samping mempunyai pendapatan sedia ada. Dengan Safer, anda boleh menjana pendapatan aktif dan pasif pada waktu yang sama.

Apakah pendapatan aktif? Dan apakah pula pendapatan pasif?

Pendapatan aktif yang ditawarkan oleh Safer ialah pendapatan yang diperoleh dengan melakukan pekerjaan sebagai rakan penghantar atau rakan pemandu secara langsung. Jika anda mempunyai permintaan pengguna untuk dipenuhi, anda akan mendapatkan pendapatan tersebut secara terus.

BACA JUGA :   Nikmati Pengeposan Pantas & Selamat Di Safer Delivery

Pendapatan pasif pula adalah pendapatan yang diperoleh dengan berkongsi referral code yang telah diberikan kepada rakan penghantar dan rakan pemandu Safer. Referral code ini boleh diperolehi di aplikasi Safer. Cara untuk mendapatkan referral code itu adalah dengan mendaftar dan mengaktifkan akaun dengan Safer.

Dengan Safer, anda akan memperoleh dua jenis pendapatan ini. Lebih banyak ‘job‘ yang diterima, lebih banyak pendapatan yang boleh anda peroleh. Dan jika anda berkongsi lebih banyak referral code anda kepada pengguna baharu Safer, semakin banyak keuntungan yang boleh anda kutip.

Antara syarat kelayakan untuk menjadi rakan penghantar (rider) Safer :

  1. Tiada had buatan kenderaan
  2. Mempunyai kenderaan seperti motosikal, kereta, pick-up truck, van dan lain-lain.
  3. Lesen memandu yang sah

Antara syarat kelayakan untuk menjadi rakan pemandu (driver) Safer :

  1. Buatan kenderaan 2011 keatas
  2. Mempunyai kereta atau motosikal
  3. Mempunyai lesen memandu yang sah dan penuh
  4. Mempunyai lesen PSV
BACA JUGA :   Isi Masa Lapang Anda dengan Menjalankan E-Hailing Bersama SAFER

Anda berminat untuk menjadi sebahagian daripada keluarga Safer? Ikuti langkah-langkah dibawah ini.

  1. Klik pautan untuk mendaftar : http://tinyurl.com/ycetm3vh
  2. Muat turun aplikasi mengikut kesesuaian perisian telefon pintar
    Google Play Store: https://bit.ly/2yp8ADH
    Apple App Store: https://apple.co/2ZvyNeX

Apa yang anda tunggu? Daftar sebagai rakan penghantar dan rakan pemandu Safer secara percuma sekarang. Waktu bekerja yang fleksibel adalah antara keistimewaan bekerja sebagai rakan penghantar dan rakan pemandu. Sertai dan jana pendapatan dengan lumayan sekarang!

Anda boleh terus menerima ‘job’ sekiranya akaun anda sudah diaktifkan oleh pihak Safer dan mempunyai baki kredit di dalam e-wallet anda. Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau maklmum balas, anda boleh kemukan kepada :

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here