Safer memperkenalkan kepada anda cara untuk menjana pendapatan aktif dan pasif. Jika anda mahu menjana pendapatan dengan cara yang berlainan. Cubalah sertai Safer sebagai rakan penghantar atau pemandu.

Jawatan sebagai rakan penghantar dan pemandu Safer masih terbuka luas kepada semua. Jika anda memenuhi syarat-syarat di bawah, anda sudah layak untuk menerima dua jenis pendapatan tersebut.

Syarat untuk menjadi rakan penghantar :

? Memiliki kenderaan yang boleh mengangkat barangan (motosikal, kereta, van, pick-up truck atau lain-lain.
? Mempunyai lesen memandu kenderaan yang sah
? Tiada had tahun pembuatan kenderaan
? Dapat mengakses internet pada setiap masa

Syarat untuk menjadi rakan pemandu :

? Memiliki kenderaan seperti kereta atau motosikal
? Mempunyai lesen memandu yang sah
? Tahun pembuatan kenderaan 2011 ke atas
? Dapat mengakses internet pada setiap masa

BACA JUGA :   Safer Membuka Peluang Buat Pemandu Wanita Untuk Mendaftar Sebagai Driver Partner Safer.

Tambahan daripada itu, anda juga perlu memberikan butiran kenderaan anda seperti geran kenderaan, roadtax, insurans dan akaun bank anda.

Jika anda memenuhi syarat-syarat seperti di atas, anda boleh mendaftarkan diri sebagai rakan penghantar atau pemandu Safer. Pendaftaran boleh dilakukan di pautan http://tinyurl.com/ycetm3vh.

Setelah mendaftar, anda perlu menunggu untuk akaun anda diperiksa dan diteliti oleh pihak admin Safer. Sementera menunggu akaun anda untuk diaktifkan, anda boleh memuat turun aplikasi Safer di :

Pengguna iOS: https://apple.co/2ZvyNeX
Pengguna Android: https://bit.ly/2yp8ADH

Apakah pendapatan aktif dan pasif yang dikatakan di atas? Pendapatan aktif akan anda perolehi dengan khidmat anda sebagai pemandu atau penghantar. Pengguna Safer yang memesan perkhidmatan daripada Safer akan menjadi punca pertama pendapatan anda.

BACA JUGA :   Nikmati Perkhidmatan Safer Ride Sambil Jana Pendapatan Pasif

Bagi pendapatan pasif pula, anda boleh dapatkan dengan berkongsi referral code yang anda perolehi di aplikasi Safer. Referral code ini boleh dikongsikan kepada pengguna baharu Safer yang mahu mendaftar bersama Safer.

Semakin ramai anda berkongsikan referral code tersebut, semakin banyak manfaat yang dapat anda perolehi. Oleh itu, jangan lepaskan peluang untuk mendaftar sebagai rakan pemandu atau penghantar Safer sekarang.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, anda boleh klik pautan di bawah untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan Safer.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here