Menjelang tahun 2021, Malaysia sudah pun bergerak seiring dengan negara maju yang lain iaitu melakukan pelbagai aktiviti secara atas talian . Buktinya dengan pembayaran secara atas talian seperti pembayaran bil elektrik, parking dan sebagainya. Makanan juga kini boleh dibayar secara atas talian dimana ianya lebih selamat dan mudah.

Para usahawan dan ahli perniagaan juga tidak melepaskan peluang ini dengan mula mempromosikan perniagaan mereka secara atas talian. Hal ini kerana mereka yakin dengan pulangan berganda yang bakal diperoleh kelak. Oleh itu, para peniaga makanan sangat digalakkan untuk sertai perubahan globalisasi ini dengan promosikan dan niagakan perniagaan anda secara atas talian.

Terdapat banyak platfom yang menyediakan vendor seperti restoran, peniaga kecil, peniaga food truck, home kitchen dan sebagainya untuk niagakan dan promisikan perniagaan makanan anda. Antaranya adalah Grab Food, Food Panda, Safer Food dan sebagainya. Nama-nama gergasi ini adalah platfom terbaik untuk para peniaga di luar sana.

KELEBIHAN PROMOSI SECARA ATAS TALIAN BERBANDING TRADISIONAL

Terdapat banyak kelebihan yang bakal diperoleh oleh vendor dengan mempromosikan perniagaan mereka secara atas talian. Antaranya termasuklah :

  • Menjimatkan masa dan wang
  • Home Kitchen yang menjual dari rumah boleh sertai juga
  • Jaringan pelanggan lebih luas
  • Waktu bekerja fleksibel
  • Risiko rendah
BACA JUGA :   Safer Food Merchant Bantu Vendor Tingkatkan Jualan Makanan

SAFER FOOD MERCHANT

Safer Food Merchant menawarkan platform kepada restoran, peniaga kecil, peniaga food truck, home kitchen dan sebagainya untuk mempromosikan dan meniagakan peniagaan makanan mereka secara atas talian. Deenamik difahamkan, sudah ramai vendor yang mendaftar dan aktif bersama Safer Food Merchant. Mereka sediakan aplikasi khas untuk para peniaga ini niagakan perniagaan mereka secara atas talian. Ikuti langkah di bawah jika berminat untuk mendaftar secara percuma :

  1. Daftar secara percuma : https://www.safer.my/sign-up-restaurant

 

2. Lengkapkan maklumat dan dokumen yang diperlukan.

Setelah lengkap kesemuanya, akaun anda akan diaktifkan oleh admin di Safer Food Merchant. Seterusnya, anda sudah bersedia untuk berniaga dan mempromosikan perniagaan anda bersama Safer Food Merchant secara atas talian. Anda perlu muat turun aplikasi khas untuk anda menerima pesanan dari pelanggan anda.

BACA JUGA :   Surirumah Meniaga Kecil-kecilan pun Boleh Daftar SAFER Food !

Berikut adalah cara yang betul untuk anda terima pesanan di Safer Food:

Vendor yang menyertai Safer Food Merchant bakal menikmati kelebihan berikut seperti :

? Pendaftaran percuma
❌ Tiada caj komisyen
? Rider disediakan
? Masa yang fleksibel
? Kemudahan semakan data
? Vendor boleh handle 100% akaun sendiri
? Aplikasi khas untuk menerima tempahan disediakan kepada vendor safer untuk dimuat turun

SAFER FOOD KENAKAN CAS 0% KHAS UNTUK VENDOR

Safer Food Merchant sedang lakukan promosi awal tahun iaitu mereka tawarkan promosi caj penolakan sehingga 0% kepada vendor mereka yang berdaftar. Safer tidak mengenakan apa-apa caj kepada peniaga yang berdaftar bersama Safer. Oleh itu, anda berpeluang untuk kaut keuntungan bersih di Safer Food!

Jom daftar segera sebagai vendor di Safer Food Merchant!

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here