Para peniaga food truck, home kitchen, restoran, peniaga dan warung digalakkan untuk menyertai Safer Food Merchant untuk berniaga secara atas talian.

Perniagaan secara atas talian akan membantu anda meluaskan lagi pasaran perniagaan anda. Oleh itu, jangan lepaskan peluang untuk menyertai Safer Food sebagai Vendor di Safer Food Merchant.

Di Safer Food Merchant terdapat tawaran yang hebat buat peniaga yang mendaftar dengan Safer.

Tawaran tersebut ialah caj penolakan yang sangat rendah. Ramai sudah yang mendaftar sebagai vendor di Safer Food Merchant. Bagi peniaga yang mendaftar dengan Safer bermula pada September sehingga Disember 2020 ini akan dapat menikmati caj penolakan yang rendah.

Jangan tunggu lagi, mari mendaftar sebagai Safer Food Merchant sekarang. Buka itu sahaja, terdapat banyak kelebihan yang peniaga akan peroleh jika mentertai Safer sebagai Vendor.

Antara kelebihan yang peniaga akan dapat jika menjadi Safer Food Merchant ialah tiada caj pendaftaran dikenakan dan seperti yang di maklumkan caj komisyen juga rendah. Masa operasi yang sangat fleksibel. Para peniaga boleh menetapkan bila peniaga boleh online untuk berniaga.

BACA JUGA :   Nikmati Pendapatan Pasif Tanpa Had Hanya Di Safer.

Safer turut menyediakan service delivery untuk memudahkan penghantaran. Malah, data & analisis jualan boleh disemak dalam aplikasi. Ini akan memudahkan para peniaga untuk memeriksa aktiviti jualan yang telah dilakukan. Buka itu sahaja, 100% akaun akan dipegang oleh penjual.

Sebelum mendaftar peniaga perlu mempunyai beberapa dokumen yang perlu dimuat naik di dalam aplikasi Safer Food.

  • Kad pengenalan
  • Lesen perniagaan
  • Sijil halal
  • Lesen Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)

Kesemua maklumat ini akan membantu mereka supaya mudah pendaftaran dapat dilakukan. Apabila maklumat yang diminta dapat dilengkapkan, maka pendaftaran dapat dilakukan dalam masa satu hari sahaja. Selain, mereka juga perlu membuat tetapan.

  • Waktu beroperasi (Hari dan masa)
  • Lokasi premis perniagaan
  • Menu makanan (Gambar)
  • Harga makanan
  • Akaun bank

Tetapan kedai ini adalah supaya pengguna dapat lakukan tempahan makanan mereka dengan mudah. Malah, pelbagai makanan boleh didapatkan di Safer Food. Namun, jika maklumat tidak dapat dilengkapkan, Safer Food Merchant sedia membantu.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Pasif di Aplikasi Safer

Safer Food Merchant telah menyediakan kelas kepada peniaga yang hendak berdaftar di Safer Food. Kelas tersebut adalah untuk mengajar mereka bagaimanan hendak melengkapkan maklumat, memuat naik maklumat, membuat tetapan kedai dan banyak lagi.

Kelas Bersama Safer Food : https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood

Sekiranya anda mahu menikmati tawaran yang disediakan di Safer Food, segera mendaftar dengan Safer. Pendaftaran boleh dilakukan dengan hanya muat turun aplikasi Safer Food menerusi Google Play Store atau Apps Store. Anda juga boleh lakukan pendaftaran dengan hanya klik sahaja link di bawah.

Safer Food : https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Google Play Store: https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install
Apple App Store: https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat lanjut boleh menghubungi talian di bawah. Layari laman web dan media sosial, jika anda mahukan maklumat lanjut.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here