Peniaga di luar sana, mari sertai Safer Food untuk meluaskan lagi perniagaan makanan anda.

Bukan itu sahaja, anda juga dapat meningkatkan lagi hasil perniagaan anda dengan berniaga secara dalam talian.

Malah, Safer kini memberi peluang buat para peniaga untuk berniaga di Safer Food secara percuma sahaja. Jangan lepaskan peluang ini untuk mempromosikan perniagaan anda.

Tawaran yang diberikan ialah sifar caj penolakan bagi peniaga yang mendaftar dengan Safer Food. Pendaftaran percuma, kini berniaga pun secara percuma.

100% keuntungan akan terus masuk ke akaun anda tanpa sebarang caj komisyen dikenakan. 0% caj penolakan ini bermula 16 Disember 2020 sehingga 28 Februari 2021. Seperti yang dijelaskan tadi, peniaga yang mendaftar dengan Safer Food akan dapat menikmati 0% caj komisyen.

Banyak kelebihan yang boleh dinikmati jika anda mendaftar dengan Safer Food. Antara kelebihan yang peniaga akan dapat jika menjadi Safer Food Merchant ialah Safer menyediakan service delivery untuk memudahkan penghantaran makanan yang telah dipesan oleh pelanggan.

BACA JUGA :   Safer Delivery Partner & Driver Bantu Jana Pendapatan Sampingan

Para peniaga yang ingin mempromosikan perniagaan anda secara dalam talian boleh menyertai Safer Food. Peniaga perlu mendaftar dengan Safer Food, muat turun aplikasi Safer Food di Google Play Store atau Apple App Store.

Google Play Store : https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install
Apple App Store : https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Peniaga semua boleh merebut peluang ini untuk meningkatkan lagi hasil perniagaan anda. Caranya ialah dengan berniaga menerusi dalam talian. Jika peniaga berminat untuk menyertai Safer Food. Peniaga terlebih dahulu perlu mengetahui syarat – syarat yang telah ditetapkan oleh Safer. Syarat – syarat tersebut ialah seperti berikut ;

Syarat yang telah ditetatpkan.

  1. Memiliki kad pengenalan diri.
  2. Lesen perniagaan
  3. Sijil Halal
  4. Sijil SSM
BACA JUGA :   Advance Dulu Lah! Peluang Anda Nikmati Servis Safer !

Butiran yang perlu dilengkapkan.

  1. Waktu kedai beroperasi
  2. Lokasi kedai
  3. Menu makanan dan minuman
  4. Harga makanan dan minuman

Peniaga juga perlu melengkapkan maklumat perniagaan serta meletakkan gambar makanan. Ini akan menarik minat pelanggan dan memudahkan untuk pelanggan membeli makanan.

Safer menyediakan kelas kepada peniaga yang masih keliru untuk melakukan pendaftaran. Sekiranya, peniaga berminat untuk mengikuti kelas dengan Safer, peniaga perlu menempah kelas mengikut hari dan masa yang dikehendaki.

Link Untuk Menempah Kelas : https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood

Jika anda berminat untuk menyertai Safer Food Merchant, jangan lupa mendaftar dengan Safer. Sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat lanjut, sila layari laman web dan juga media sosial kami.

Live Chat Safer   : https://www.Safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/Saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/Safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/Safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here