Safer Concierge merupakan perkhidmatan peribadi yang berkonsepkan peneman dari satu destinasi ke satu destinasi. Dalam erti kata lain pemandu Safer Concierge akan meneman dan menghulurkan bantuan kepada pengguna.

Pemandu Safer Concierge akan membantu sehingga tempoh pengguna menggunakan perkhidmatan Safer Concierge tamat. Pihak Safer Concierge juga akan membawa dan meneman penumpang ke tempat yang ingin dituju.

Tempahan awal boleh dilakukan jika mahu menggunakan perkhidmatan Safer Concierge. Isi borang yang telah disediakan di laman web dan masukkan maklumat dan juga jenis – jenis urusan yang perlu pemandu Safer Concierge tahu.

Pemandu yang berdaftar akan mendapat latihan yang secukupnya sebelum mereka berkhidmat. Hal ini supaya pelanggan yang menggunakan perkhidmatan Safer Concierge berpuas hati dan berasa selamat dengan layanan yang diberi kepada anda.

BACA JUGA :   Jana Pendapatan Pasif & Aktif Menerusi Safer Driver.

Perkhidmatan yang dimaksudkan ialah seperti meneman pengguna membuat pemeriksaan kesihatan sama ada di klinik ataupun hospital dan menolong mengangkat barang di KLIA. Tujuan utama perkhidmatan ini adalah untuk membantu meringankan beban pengguna.

Seperti contoh, jika anda memerlukan teman untuk menyelesaikan urusan dan memerlukan teman. Order Safer Concierge, ini kerana kami sedia memberikan khidmat kepada anda.

Anda tidak perlu risau kerana kami akan menghantar anda pulang ke rumah setelah urusan anda selesai. Pihak Safer mengharapkan agar perkhidmatan ini akan memudahkan dan juga menjimatkan masa anda.

Sekiranya pengguna berminat untuk menggunakan perkhidmatan Safer Concierge ini, pengguna boleh membuat tempahan dengan mengisi borang permohonan di bawah.

Safer Concierge : https://safer.asia/safer-concierge/#section-section-booking-form

BACA JUGA :   Dapatkan RM 10 Free Credit Dengan Mendaftar Sebagai User Safer.

Menerusi aplikasi Safer juga, anda boleh melakukan tempahan untuk menggunakan perkhidmatan ini.  Bagi pengguna yang belum melakukan pendaftaran sebagai pengguna Safer, jangan lupa untuk mendaftar terlebih dahulu.

Pengguna boleh melakukan pendaftaran dengan menekan link di bawah. Selain itu, pengguna juga boleh mendaftar menerusi aplikasi Safer yang boleh dimuat turun di Google Play Store atau Apple App Store.

Link User Safer : http://tinyurl.com/y7p2xzjp

Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store : https://bit.ly/saferiphone

Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat yang lanjut, sila layari laman web dan media sosial kami. Sebarang pertanyaan juga boleh menghubungi nombor di bawah.

Safer Concierge : 011-58584240

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here