Melanjutkan pelajaran ke luar negara merupakan impian bagi setiap orang. Namun begitu, tidak semua orang berkesempatan untuk melanjutkan pelajaran, lebih-lebih lagi ke luar negara.

Jika anda berminat untuk melanjutkan pelajaran ke luar negara, Daulah Educonsult tahu caranya. Antara negara luar yang sudah bekerjasama dengan Daulah Educonsult ialah Poland.

Poland membuka tempat kepada pelajar daripada Malaysia untuk melanjutkan pengajian di universiti-universiti terpilih. Antara universiti-unversiti pilihan tersebut adalah :

  • University of Lodz
  • University of Warsaw
  • Warsaw University of Technology
  • Vincent Pol University
  • Vistula University

Poland menawarkan universiti yang telah memperoleh pengiktirafan daripada negara Malaysia dan antarabangsa. Anda tidak perlu bimbang kerana sijil kelulusan yang diperoleh di universiti-universiti tersebut sah digunakan untuk anda mendapatkan pekerjaan.

BACA JUGA :   Ulum Islamiah & Sains Kesihatan Di Universiti Mesir
Warsaw University of Technology

Bidang pengajian yang ditawarkan kebanyakannya adalah sesuai untuk memenuhi kehendak perkhidmatan negara. Bidang-bidang ini sesuai untuk anda yang ingin melanjutkan pelajaran ke peringkat Ijazah Sarjana Muda. Bidang-bidang pelajaran yang ditawarkan adalah :

  • Perubatan
  • Kejuruteraan
  • Pengurusan Perniagaan Antarabangsa
  • Teknologi Maklumat

Tidak hanya di Poland, Daulah Educonsult juga membuka tawaran kepada pelajar lepasan SPM, IGCSE, O-Level, Asasi, Diploma, A-Level, STPM dan setaraf dengannya untuk belajar ke negara lain. Negara lain tersebut adalah Rusia, Indonesia, Bangladesh, Mesir dan lain-lain.

Jika anda berminat untuk menyambung pengajian ke luar negara seperti yang dinyatakan di atas, anda boleh membuat pendaftaran di Daulah Educonsult. Anda juga boleh mengisi borang pra-pendaftaran secara dalam talian di https://bit.ly/34rMHk3.

BACA JUGA :   Sambung Belajar Dalam Bidang Pengajian Islam Di Universiti Indonesia Sesi 2021. 

Anda sudah boleh melakukan pendaftaran bagi mendapatkan tempat. Pendaftaran ini adalah untuk sesi kemasukan pada September 2021. Jangan lepaskan peluang untuk mendaftar segera kerana kuota adalah terhad.

Tidak hanya itu, jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui informasi tambahan mengenai tawaran dengan lebih lanjut, anda boleh berhubung terus dengan konsultan Daulah Educonsult.

Pejabat: 03-92851322
Customer service 1: (0189624322) https://wa.me/60189624322
Tuan Syed Fuad:(0132090322) http://wa.me/60132090322

Ikuti perkembangan Daulah Educonsult di Facebook dan laman web rasmi.

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here