Anda tiada kedai atau tempat berniaga? Menjadikan rumah sebagai tempat pembuatan makanan dan menjual berdasarkan pesanan pelanggan?

Jika ya, anda boleh menjadi vendor di Safer Food dan meluaskan perniagaan anda secara dalam talian. Banyak keistimewaan yang diperoleh jika anda mendaftar sebagai vendor di Safer Food.

Safer Food memberikan peluang kepada peniaga kecil dan perniagaan home-kitchen untuk meluaskan lagi sasaran pelanggan anda. Tidak hanya itu, jika anda mendaftar sekarang anda akan menikmati kosong peratus caj penolakan! Kosong peratus!

Tawaran ini akan berakhir pada 28 Februari 2021, jangan lepaskan peluang anda untuk menjadi salah satu vendor Safer Food sekarang! Anda menjalankan perniagaan food-truck, restoran, atau kedai makanan tepi jalan? Anda juga boleh mendaftar dan menikmati tawaran yang diberikan.

BACA JUGA :   SAFER Buka Peluang Golongan Wanita Tambah Pendapatan

Tiada kekangan yang Safer Food berikan kepada peniaga yang mahu mendaftar sebagai vendor Safer Food. Jika anda memenuhi syarat kelayakan dan memenuhi butiran yang diminta dengan lengkap, anda layak untuk berniaga bersama Safer Food.

Safer Food yang manjalankan perkhidmatan pemesanan dan penghantaran makanan kepada pengguna Safer membuka peluang dengan luas kepada anda yang mahu berniaga.

Bagaimana mahu mendaftar bersama Safer Food? Pertama sekali, anda harus mengisi butiran dengan lengkap di https://www.safer.my/sign-up-restaurant.

Setelah menekan daftar anda akan dikehendaki untuk memuat naik beberapa dokumen penting. Antara dokumen yang diperlukan ialah :

  • Kad pengenalan peniaga
  • Lesen perniagaan
  • Sijil halal
  • Lesen daripada SSM

Setelah siap memuat naik dokumen-dokumen yang berkenaan, anda perlu pergi ke bahagian tetapan dan menetapkan beberapa tetapan seperti :

  • Waktu operasi perniagaan
  • Lokasi premis perniagaan
  • Menu makanan atau minuman yang dijual
  • Harga bagi setiap makanan
  • Maklumat akaun bank
BACA JUGA :   Safer Food Membantu Promosi Makanan Di Dalam Talian

Setelah siap mengisi segala maklumat yang diperlukan, pendaftaran anda sudah dikira berjaya. Anda boleh memuat turun aplikasi Safer untuk Food Merchant di :

Google Play Store : https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install
Apple App Store : https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Jika anda mempunyai sebarang masalah ketika mendaftar atau mempunyai sebarang pertanyaan, anda boleh ajukan di :

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here