Daftar sebagai vendor di Safer Food sekarang. Anda berpeluang untuk meluaskan lagi perniagaan anda secara dalam talian.

Bukan itu sahaja, jika anda mendaftar sebagai vendor anda akan berniaga secara percuma dan menikmati 0% caj penolakan.

Rebut peluang ini untuk berniaga secara percuma hanya di Safer Food. Peluang ini dibuka kepda peniaga yang telah mendaftar di Safer Food. Tawaran ini hanya sehingga 28 Februari 2021 sahaja.

Seperti yang dinyatakan di atas, Safer Food kini menawarkan 0% caj penolakan bagi peniaga yang mendaftar dengan Safer Food. Jadi tunggu apa lagi, daftar segera dan jangan lepaskan peluang keemasan ini.

Safer Food mengalakkan semua peniaga, restoran, peniaga kecil, homekitchen, warung dan penjual makanan food truck untuk mendaftar dengan Safer Food sebagai vendor.

Di samping itu, peniaga boleh menikmati pelbagai kelebihan lain yang ada di Safer Food. Antara kelebihan yang peniaga akan dapat jika menjadi Safer Food Merchant ialah pendaftaran percuma.

BACA JUGA :   Daftar Akaun Sebagai Pengguna Safer, Dan Tempah Pelbagai Perkhidmatan Secara Online!

Selain itu, Safer turut menyediakan service delivery untuk memudahkan penghantaran makanan yang telah dipesan oleh pelanggan.

Peniaga turut dapat menikmati 100% keuntungan perniagaan tersebut dan 100% akaun akan dipegang oleh peniaga.

Malah, ia merupakan peluang untuk peniaga mempromosikan perniagaan makanan anda secara dalam talian. Oleh itu, mari mendaftar sebagai salah satu vendor di Safer Food.

Para peniaga yang ingin mempromosikan perniagaan anda secara dalam talian boleh menyertai Safer Food. Peniaga perlu mendaftar dengan Safer Food, muat turun aplikasi Safer Food di Google Play Store atau Apple App Store.

Google Play Store : https://bit.ly/SaferFood-PlayStore-Install
Apple App Store : https://bit.ly/SaferFood-AppStore

Bagi peniaga yang berminat untuk menyertai Safer Food. Peniaga perlu mengetahui beberapa syarat – syarat yang telah ditetapkan oleh Safer. Syarat – syarat tersebut ialah seperti berikut ;

BACA JUGA :   Tingkatkan Hasil Perniagaan Anda Dengan Mendaftar Sebagai Vendor Di Safer Food.

Syarat yang telah ditetatpkan.

  1. Memiliki kad pengenalan diri.
  2. Lesen perniagaan
  3. Sijil Halal
  4. Sijil SSM

Butiran yang perlu dilengkapkan.

  1. Waktu kedai beroperasi
  2. Lokasi kedai
  3. Menu makanan dan minuman
  4. Harga makanan dan minuman

Peniaga juga perlu melengkapkan maklumat perniagaan serta meletakkan gambar makanan. Ini akan menarik minat pelanggan dan memudahkan untuk pelanggan membeli makanan.

Safer menyediakan kelas kepada peniaga yang masih keliru untuk melakukan pendaftaran. Sekiranya, peniaga berminat untuk mengikuti kelas dengan Safer, peniaga perlu menempah kelas mengikut hari dan masa yang dikehendaki.

Link Untuk Menempah Kelas : https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood

Sekiranya peniaga mahu menyertai Safer Food Merchant, jangan lupa mendaftar dengan Safer. Sebarang pertanyaan dan inginkan maklumat lanjut, sila layari laman web dan juga media sosial kami.

Live Chat Safer   : https://www.Safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/Saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/Safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/Safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here