Anda menjual makanan menjual makanan daripada daging arnab, seperti sate, bebola daging arnab, burger arnab dan lain – lain.

Kekurangan stok daging arnab? Jangan risau, kini anda boleh mendapatkan bekalan daging arnab secara dalam talian di Arnab Daulah.

Arnab Daulah adalah pembekal daging arnab. Bukan itu sahaja, produk arnab yang ada, Arnab Daulah turut membekalkan produk arnab yang lain.

Produk arnab lain yang dibekalkan juga adalah bebola daging arnab, daging burger, baja tinja, bulu arnab dan urine arnab sebagai fertilizer. Oleh itu, jika anda mahu mendapatkan bekalan daging arnab segar, dapatkannya menerusi Arnab Daulah.

Untuk mendapatkan bekalan anda boleh mendapatkannya secara dalam talian dengan melayari laman web Arnab Daulah atau anda juga boleh menghubungi talian di bawah untuk membeli atau mempunyai sebarang pertanyaan.

BACA JUGA :   Dapatkan Produk Daging Arnab Secara Online.

Terdapat banyak kelebihan yang terdapat pada daging arnab. Salah satunya ialah daging arnab ini sangat sesuai apabila anda mahu menjadikannya sebagai salah satu makanan dalam diet. Ini kerana daging arnab mempunyai kandungan kolesterol dan kalori yang rendah.

Berikut adalah kelebihan yang terdapat pada daging arnab ;

  • Daging arnab mempunyai sumber protein yang bermutu tinggi.
  • Kolestrol pada daging arnab juga rendah dan bagi anda yang risau terhadap kolestrol yang ada di dalam daging arnab sudah tidak perlu bimbang lagi.
  • Daging arnab juga terdapat sumber vitamin yang sangat baik. Ini menyumbang kepada keseimbangan vitamin dan mineral yang baik untuk keperluan diet harian.
  • Mempunyai kandungan lemak yang sangat rendah.
  • Daging arnab juga dapat meningkatkan tenaga
  • Meningkatkan kecerdasan otak
  • Berkhasiat untuk meningkatkan tenaga batin golongan lelaki
  • Sekiranya golongan wanita memakan hempedu arnab ianya baik untuk kesuburan
  • Daging arnab berguna bagi mereka yang menghidap penyakit kencing manis. Ianya kerana daging arnab mengurangkan tahap glukosa dalam darah.
BACA JUGA :   Awas Pengambilan Berlebihan Daging Arnab Boleh Menyebabkan Keracunan Protein.

Seperti yang dimaklumkan anda boleh mendapatkannya menerusi laman web Arnab Daulah dan anda juga boleh dapatkan maklumat lanjut di laman web tersebut.

Dapatkan bekalan daging secara dalam talian dan pembelian secara dalam talian akan memudahkan urusan anda malah ia akan menjimatkan banyak masa.

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang bagaimana mahu mendapatkan bekalan, atau ingin mengetahui sama ada stok masih ada dan sebagainya. Anda boleh menghubungi talian di bawah atau layari laman web Arnab Daulah.

Arnab Daulah – https://arnabdaulah.com/

Tuan Syed – 013 2090322

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here